Методичний порадник для педагогів Боромлянської сільської об’єднаної територіальної громади
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 27 березня на базі Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Боромлянської сільської ради Тростянецького району проведено методичний порадник за темою «Організація роботи методичної служби з виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду» для методистів методичного кабінету, керівників закладів освіти, керівників методичних об’єднань, учителів-методистів.
Мета заходу – надати методичну допомогу з питань виявлення, вивчення, узагальнення, поширення та впровадження передового педагогічного досвіду.
З вітальним словом до учасників порадника звернулась начальник відділу освіти Боромлянської сільської ради Касьяненко С.І. На заході були присутні: завідувач методичного кабінету Кракова Є.А., методисти методичного кабінету відділу освіти, заступники директорів з навчально-виховної роботи, керівники методичних об’єднань, учителі-методисти закладів загальної середньої освіти, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, у кількості 27 осіб.
У рамках порадника Курган О.В., методист з експериментально-дослідної діяльності та передового педагогічного досвіду навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО висвітлила питання:
-
передовий педагогічний досвід у контексті інновацій в освіті;
-
організація роботи методичної служби з виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
-
основні вимоги до оформлення матеріалів передового педагогічного досвіду.
Під час проведення «круглого столу» усі учасники мали можливість ознайомитись з матеріалами уже узагальнених передових педагогічних досвідів на районних (міських), обласному рівнях та схвалених радами методичних кабінетів, вченою радою КЗ Сумський ОІППО.
За результатами порадника учасники отримали методичні рекомендації.