Обласний семінар-практикум «Специфічність педагогічного підходу до учнів з особливими освітніми потребами»

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 05.04.2018 на базі КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради відбувся обласний семінар-практикум «Специфічність педагогічного підходу до учнів з особливими освітніми потребами» для учителів та асистентів учителів, які працюють за інклюзивною формою навчання в закладах загальної середньої освіти.

Участь у заході взяли 40 педагогів Сумської області.

З вітальним словом до учасників звернувся Харламов Ю.І., начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Презентувала роботу Сумського навчально-виховного комплексу № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради Стайко О.С., директор.

Під час роботи семінару були розкриті питання:

організація освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами (Калюжна Н.О., методист з інклюзивної освіти Сумського ОІППО);

сучасний урок в інклюзивному класі (Прядко Л.О., завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту);

актуальні проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти (Бенькалович О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради Сумської області);

  • психологічний супровід інклюзивного навчання (Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО);

  • особливості роботи вчителя в інклюзивному класі (Кузнєцова Г.В, учитель української мови та літератури КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради Сумської області);

  • особливості роботи асистента вчителя в інклюзивному класі (Сидорова Л.Г., асистент учителя інклюзивного та інтегрованого навчання КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради Сумської області).

Окрім того, учасники семінару-практикуму мали змогу відвідати уроки в класах з інклюзивним навчанням, а саме:

- урок літературного читання у 2-А класі (учитель – Завиленкова В.І.; асистент учителя – Сидорова Л.Г.);

- урок трудового навчання у 5-А класі (учитель – Астапова Н.В., асистент учителя – Мазна К.М.);

- урок хімії у 7-А класі (учитель – Глова О.А., асистент учителя – Дорофєєва О.В.); було проведено самоаналіз та аналіз цих уроків.

Матеріали до виступів учасників семінару – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → навчально-методичне забезпечення → Семінар-практикум 05.04.2018.

По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO