Обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою «Інноваційні форми проведення засідання педагогічної ради школи»
«Збиратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх» (Генрі Форд). Під таким гаслом 04 жовтня 2017 року на базі навчальних закладів Шосткинської районної ради: Воронізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.О. Куліша, Миронівського навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад відбувся обласний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою «Інноваційні форми проведення засідання педагогічної ради школи».
Учасниками семінару стали 24 заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів районів, міст Сумської області.
Захід відкрила методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО Іващенко І.І., яка ознайомила присутніх із планом роботи семінару та виступила з доповіддю на тему «Засідання педагогічної ради як інструмент педагогічного менеджменту». Учасників заходу привітали начальник відділу освіти Шосткинської районної державної адміністрації Петренко С.Є., в.о. завідуючої районним методичним кабінетом відділу освіти Касьяненко С.В., які розповіли про творчі успіхи освітян району, побажали учасникам семінару плідної праці й кожному вручили спецвипуск газети органів самоуправління шкіл Шосткинського району «Шкільне сузір’я».
Радо вітали гостей учні Воронізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.О. Куліша. Нетрадиційно зустріли учасників заходу і члени «Козацької республіки», що в Миронівському навчально-виховному комплексі загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад.
Досвідом з проведення нетрадиційних засідань педагогічної ради школи поділились з колегами Рогутько Л.Ю., заступник директора з навчально-виховної роботи Івотського навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад, у виступі «Педагогічна рада – методичний день «Упровадження інноваційних освітніх технологій як засіб удосконалення навчально-виховного процесу»; Калачевська В.С., заступник директора з навчально-виховної роботи Богданівського навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад, у виступі «Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради в Богданівському НВК. Педагогічна рада – коучинг-сесія».
Завершилася пленарна частина семінару діловою грою учасників «Якою має бути сучасна педагогічна рада в школі?». Її провела Саволайнен Т.М., методист психологічної служби районного методичного кабінету відділу освіти. Створивши «ідеальний» портрет заступника з навчально-виховної роботи, учасники дійшли висновку, що така людина повинна бути досвідченою, комунікабельною, творчою й неординарною особистістю. Заступники директора вчилися моделювати нетрадиційне засідання педагогічної ради, захищали свої цікаві міні-проекти.
Змістовно, у формі захисту інновацій, проведено розширене засідання педагогічної ради колективу Миронівського навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад в.о. директора Солотвінським М.Р. за темою «Національно-патріотичне виховання як засіб становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя». Щоб досягти мети, усі працювали єдиною командою задля успіху. У ролі спікерів, а також критиків до заходу долучилися учасники семінару. Захист інновацій був цікавим, і кожне нововведення було високо оцінене.
Наприкінці заступники директора відвідали шкільний музей льону та ткацтва «Берегиня».
У ході семінару заступники директорів отримали методичний порадник «Інноваційні форми проведення педагогічної ради школи», буклет «Психологічні вправи щодо подолання стресу та емоційної напруги», компакт-диск, у якому зібрані методичні матеріали семінару-практикуму.
За підсумками роботи обласного семінару-практикуму надано методичні рекомендації.