Забезпечення наступності дошкільного закладу – початкової школи в умовах реформування початкової освіти
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 11 квітня на базі Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 14 «Золотий півник» Сумської міської ради, Сумської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 6 м. Суми, за модерації методиста з дошкільного виховання Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Міщенко Л.Б., проведено обласний науково-практичний семінар «Забезпечення наступності дошкільного закладу – початкової школи в умовах реформування початкової освіти».
Семінар відкрила Ганжа Н.П., провідний спеціаліст Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації.
Привітали учасників семінару вихованці дошкільного закладу та учні школи.
У семінарі взяли участь спеціалісти управлінь (відділів) освіти, методисти дошкільної та початкової освіти Р(М)МК Сумської області, у кількості 67 педагогів.
Програма семінару складалася з практичної частини та пленарної. Практична частина семінару відбулася на базі дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 14 «Золотий півник» Сумської міської ради та Сумської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 6, де учасники заходу переглянули: організовану навчально-пізнавальну діяльність у формі інтегрованих занять з дітьми старшого дошкільного віку; уроки-подорожі з математики, читання з учнями першого класу; роботу з педагогічними кадрами «Виховуємо маленьких патріотів» – педагогічний квест з національно-патріотичного виховання.
Пленарна частина проходила на базі Сумської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 6. У теоретичній частині семінару з доповідями виступили: Ганжа Н.П. – «Актуальність питання наступності дошкільного закладу та початкової ланки у світлі реформування нової української школи»; Міщенко Л.Б. – «Реалізація процесу наступності в освіті дошкільника та молодшого школяра»: Сергієнко Н.Ю. – «Діяльність початкової школи за оновленими програмами як перший крок до Нової української школи»; Цимерман І.Л. – «Дошкільна зрілість як важлива умова готовності дитини до шкільного життя»; Марухіна І.В. – «Психологічні аспекти проблеми наступності в сучасних умовах реформування освітньої галузі»; Ковтун Є.Ф. – «Підготовка старшого дошкільника до оволодіння елементами грамоти»; Адаменко Г.І. – «Єдність дошкільного закладу і сім’ї у підготовці дитини до школи»; Кривонос Л.В. – «Формування рухових навичок у ході підготовки руки дитини до письма»; Берестовська Т.П. – «Шкільна орфографія - основа грамотності сучасної людини».
Учасники заходу отримали методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільного закладу – початкової школи в умовах реформування початкової освіти.