Специфіка функціонування закладів освіти нового типу в сучасних умовах розвитку регіонального освітнього середовища
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 22-23 березня 2016 на базі Конотопських спеціалізованих шкіл І-ІІІ ступенів №№ 2, 3, 9 Конотопської міської ради проведено семінар-практикум для директорів та заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів за темою «Специфіка функціонування закладів освіти нового типу в сучасних умовах розвитку регіонального освітнього середовища».
Мета семінару-практикуму ‒ розширення знань учасників семінару щодо специфіки функціонування сучасних закладів освіти нового типу в умовах розвитку регіонального освітнього середовища.
У ході проведення семінару-практикуму БеспалаО.В., начальник відділу освіти Конотопської міської ради та Рибаченко В.О, завідувач міським методичним кабінетом відділу освіти Конотопської міської ради ознайомила присутніх з особливостями функціонування закладів нового типу м. Конотоп.
Перлик В. В., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО презентувала доповідь «Сучасний стан та специфіка функціонування закладів освіти нового типу в умовах регіонального освітнього середовища».
Барсук Н. О., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО акцентувала увагу присутніх на педагогічних стратегіях розвитку творчого потенціалу учнів в освітньому середовищі закладів нового типу.
В ході презентації зазначених вище навчальних закладів учасники семінару-практикуму мали змогу ознайомитись з творчою лабораторією адміністрацій з питань моделювання освітнього середовища навчальних закладів нового типу, взяти участь у методичному тренінгу «До Евересту або вершини управління стратегічним розвитком навчальним закладом» (Матвійчук О.Б).
Семінар-практикум надав можливість присутнім розширити знання з питань упровадження хмарних технологій у навчально-виховний процес, психологічного супроводу управлінської діяльності та досвіду організації методичної роботи зпедагогічними кадрами в навчальних закладах нового типу.
За наслідками проведення семінару були надані рекомендації щодо покращення якості організації освітнього середовища навчальних закладів нового типу.