Останні новини

Реалізація навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної на 2015 рік на базі Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Конотопської міської ради 21 квітня 2015 року відбувся обласний семінар «Реалізація навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі» для вчителів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальноосвітніх шкіл.

Підготовка до ЗНО-2015: відбулися установчі наради-навчання для відповідальних за пункти проведення ЗНО та Уповноважених осіб УЦОЯО

на головну result16 квітня 2015 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за участю заступника директора Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Русанової Наталії Олександрівни та методиста організаційно-методичного відділу Ханікової Валерії Олександрівни, куратора Сумської області, відбулися установчі нарадинавчання з питань проведення зовнішнього незалежного оцінювання для відповідальних за пункти проведення ЗНО, їх помічників, відповідальних за ЗНО в округах проведення ЗНО та Уповноважених осіб Українського центру оцінювання якості освіти.

Контрольно-аналітична діяльність директора школи

на головнуОрганізація внутрішкільного контролю - один із найскладніших видів діяльності керівника освітнього закладу, що вимагає глибокого усвідомлення місії та ролі цієї функції, розуміння її цільової спрямованості та оволодіння різними технологіями.

Всеукраїнський семінар «Використання мультимедійних навчальних матеріалів та реалізація проекту «Розумники» для освітніх закладів України»

4b9541f38f177481244f8ad5da369b4a16 квітня 2015 року на базі Київського університету ім. Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський семінар «Використання мультимедійних навчальних матеріалів та реалізація проекту «Розумники» для освітніх закладів України», у якому від Сумського ОІППО взяла участь Ященко В.В., методист інформатики.

Заняття обласної школи педагогічної майстерності «Розвиток критичного мислення школярів на уроках географії особистісно-зорієнтованого спрямування»

на головну resultНині в лексикон учителів, які працюють творчо, стрімко ввійшло поняття «критичне мислення». Це процес, який найчастіше починається з постановки проблеми, продовжується пошуком та осмисленням інформації, закінчується прийняттям рішення щодо розв’язання поставленої проблеми.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO