Впевнений старт
28 серпня 2018 рокувідбулося секційне засіданняметодистів, які відповідають за діяльність психологічної служби системи освіти в районах, містах та об’єднаних територіальних громадах області.
Відкриваючи засідання, методист навчально-методичного центру психологічної служби Растроста А.Б. наголосила, що у процесі реформування системи освіти, на виконання Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи та Положення про психологічну службу у системі освіти України зміст діяльності працівників психологічної служби також має змінюватись. Працівникам психологічної служби необхідно усвідомити свою роль у становленні та впровадженні нововведень у систему освіти, організовувати соціально-психологічний супровід освітнього процесу, за якого всі його учасники: вихованці, учні, студенти, педагогічні і науково-педагогічні працівники зможуть якісно й по-новому розкрити свій освітній потенціал.
У рамках діяльності працівників психологічної служби в умовах Нової української школи особливого значення набуває питання забезпечення наступності дошкільної та шкільної освіти. Висвітленню цього питання було присвячено виступ методиста навчально-методичного центру психологічної служби Кондратенко Л.О.
Наша країна, як і більшість країн світу, переживає негативні соціальні процеси, які супроводжуються значними кризовими змінами у суспільстві. Одним із таких явищ є насильство. Розв’язати проблему насильства щодо неповнолітніх можна тільки у разі спільної роботи педагогів, батьків і всіх дорослих, які так чи інакше причетні до виховання дітей. Питання щодо здійснення профілактики шкільного і домашнього насилля, забезпечення соціального захисту здобувачів освіти пільгових категорій, які потрапили у складні життєві обставини було розкрито методистом навчально-методичного центру психологічної служби Гавриленко С.О.
Під час роботи учасники визначили стратегічні напрямки психологічного та соціально-педагогічного супроводу освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році. Це:
-
психологічний супровід освітнього процесу в Новій українській школі;
-
психолого-педагогічний супровід профілактики суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді;
-
соціально-психологічний супровід дітей, постраждалих внаслідок військових дій, а також їх батьків;
-
запровадження в закладах освіти просвітницько-профілактичних програм, рекомендованих МОНУ, ІМЗО (як варіативна складова або в рамках своїх робочих годин);
-
профілактика та подолання конфліктності й жорстокого поводження в учнівському середовищі, впровадження «Служби порозуміння»;
-
профілактика булінгу і мобінгу, кібербулігнгу;
-
здійснення профілактики шкільного і домашнього насилля;
-
забезпечення соціального захисту здобувачів освіти пільгових категорій, які потрапили у складні життєві обставини.
Закінчилася робота секції роботи врученнням нагород переможцям обласного конкурсу «Кращий психологічний кабінет закладу дошкільної освіти».