Готуємося до нового навчального року відповідально
5 вересня 2017 року відбулася нарада спеціалістів психологічної служби з теми «Про пріоритетні напрямки діяльності психологічної служби системи освіти у 2017-2018 навчальному році». У роботі наради взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації м. Суми, ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус імені І.Г.Харитоненка», обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, Сумського дитячого будинку імені С.П.Супруна та обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю.
Завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Марухина І.В. зупинилася на пріоритетних напрямах психологічного забезпечення освіти як системи заходів, спрямованих на вирішення актуальних завдань освіти у 2017-2018 навчальному році.
Значну увагу учасники засідання приділили обговоренню наказу Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження Плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року». План заходів орієнтований на посилення ролі і значимості психологічної складової освітнього процесу, підвищення ефективності діяльності практичних психологів та соціальних педагогів і передбачає реалізацію комплексу практичних заходів за 6 напрямами:
-
Розвиток мережі психологічної служби системи освіти України.
-
Удосконалення організаційного рівня функціонування психологічної служби системи освіти України.
-
Покращення науково-методичного забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти України.
-
Підвищення якості роботи працівників психологічної служби системи освіти України.
-
Підвищення психологічної компетентності керівників навчальних закладів і установ освіти.
-
Проведення заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти України.
Говорячи про роботу спеціалістів служби щодо профілактики різних форм насильства серед учнів, суїцидальної поведінки, агресивності та жорстокості, психологічної безпеки дітей в Інтернет-просторі, учасники ознайомилися з алгоритмом роботи в ситуації булінгу в навчальному закладі. Це питання для присутніх було висвітлено методистом навчально-методичного центру психологічної служби Растроста А.Б.