ІНФОРМАЦІЯ ПРО STEM-ЗАХОДИ РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ
Березень-травень 2021 р.
Обласний онлайн семінар-практикум «Упровадження STEM-освіти у практику роботи закладів освіти області» (Кода С. В. Сударєва Г.Ф.)
Березень 2021 р.
Весняна сесія регіонального відділення «STEM-школи – 2021»:
– елементи STEM-освіти на уроках та позаурочній діяльності (з досвіду роботи вчителя математики Комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою Цигикал Ю.С.);
– від лабораторної роботи до STEM-проєкту (вчитель Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коренев О. І.)
– інтеграція навчання як складова STEM-освіти (директор Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Шульженко І.А.);
– використання елементів STEM-освіти в позанавчальній діяльності (з досвіду роботи вчителів Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10: Кондрушенка І.М., Коломієць Ю.Б., Бойко І.М., Олексенко І.О., Гостєва О.С., Заїки О.С.);
– STEM-освіта як перспективна форма інноваційної освіти з обдарованою молоддю. З досвіду роботи. (директор Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей» Пєсоцька І.О.);
– STEM-освіта та дистанційне навчання: вчимося поєднувати. (вчитель інформатики Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей» Рожина М.М.);
– підвищення мотивації учнів до навчання за допомогою STEM-проектів (з досвіду роботи учителів Грунської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М. Діхтяренка: Євтушенко О. В., Черткової Ж. В., Хоменко А. В., Мамченка С. В.).
Квітень 2021 р.
Навчально-методичний семінар по використанню STEM-обладнання при вивченні предметів природничо-математичного циклу:
– елементи STEM-освіти в інклюзивному класі. Фізика, 7 клас (з досвіду роботи вчителя Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охременко Н. О.);
– SТЕМ-тиждень у школі як альтернативний шлях формування інноваційних знань та вмінь учнів (заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський навчально-виховний комплекс: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Коляденко І.М.);
– STEM-технології у контексті розвитку міжпредметних зв’язків для формування ключових компетентностей в учнів середньої та старшої школи (вчитель німецької мови Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. П.І. Калнишевського Лазоренко І. І., вчитель математики Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. П.І. Калнишевського Кулик В. А.);
– використання STEM-освіти на уроках географії (з досвіду роботи вчителя географії Комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою Ащеулової І.П.);
– STEM – як інструмент мотивації щодо вивчення математики (з досвіду роботи вчителя математики Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Вакуленко О. О.)
Травень 2021 р.
Обласний навчально-методичний семінар «Сучасні моделі впровадження STEM- освіти у практику роботи закладів освіти області» (Кода С. В. Юхно Н.І. Сударєва Г.Ф. Сєрих Л.В.)
Червень 2021 р.
Теоретичний онлайн семінар для керівників методичних об’єднань предметів природничо-математичного циклу «Особливості впровадження STEM в освітній процес (Кода С. В. Юхно Н.І. Сударєва Г.Ф. Сєрих Л.В.)