Список літератури з моніторингу
Аннєнкова І. П. Кваліметрична модель моніторингу якості освіти в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / І. П. Аннєнкова, Н. В. Кузнєцова // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 38. – С. 210–214. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_44
Байназарова О. Система моніторингу якості освіти на регіональному рівні // Моніторингові дослідження як інформаційна база в системі управління якістю освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Луцьк, 29–30 березня 2005 р.] – Луцьк: Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2005. – 129 с.
Бортнюк І. Моніторинг якості освіти [Електронний ресурс] / І. Бортнюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021. – № 6. – С. 150 –160. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_6_17
Василенко О.В. Моніторинг розвитку навчання та освіти дорослих у глобальному вимірі [Електронний ресурс] / О. В. Василенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – 2021. – Вип. 2. – С. 20–30. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_4
Васильченко Л. В. Управлінська культура і компетентність керівника / Л.В. Васильченко – Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 176 с.
Вдовиченко Р. П. Управлінська компетентність керівника школи / Р.П. Вдовиченко – Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 112 с.
Вимірювання та управління якістю освіти / [упоряд. Т.О.Лукіна]. – К.: Проект «Рівний доступ до якісної освіти», 2008. – 50 с.
Гриневич Л. Організаційно-методичні засади побудови системи моніторингу якості освіти на регіональному рівні: на прикладі центру моніторингу столичної освіти м.Києва: наук.-метод.посібник / Л. Гриневич, О.Линовицька. – К.: Київ. ун-т імені Б.Гринченка, 2011. – 112 с.
Денисова Л. Моніторинг сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах сучасної парадигми вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Денисова, Л. Сущенко, О. Шинкарук, В. Усиченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021. – № 7. – С. 48–59. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_7_7
Діагностика успішності учителя / [упоряд. Морозова Т.В.] – Х.: Ранок, 2007. – 160с.
Довідник заступника директора: накази, наради, моніторинг, аналіз / [упоряд. Т. М. Рачок]. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 176 с.
Дудун Т.В. Картографічний моніторинг якості вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Дудун // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. – 2017. – Вип. 3–4. – С. 122–126. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_geograf_2017_3-4_25
Завгородня Т.К. Зарубіжний досвід моніторингу якості вищої освіти в дослідженнях вітчизняних науковців [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічний альманах. – 2020. – Вип. 45. – С. 165–171. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2020_45_24
Зварич Г. Критерії, показники та індикатори моніторингу, експертизи та оцінювання якості освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Г. Зварич // Імідж сучасного педагога. – 2020. – № 5. – С. 14–20. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_5_5
Зварич Г.В. Теоретичні і практичні основи визначення інструментів моніторингу професійної діяльності викладачів закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Зварич // Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки. – 2020. – Вип. 11. – С. 70–83. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_11_7
Енциклопедія освіти / [гол.ред. В. Г. Кремень]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Ілійчук Л. Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Ілійчук // Молодь і ринок. – 2021. – № 7–8. – С. 73–77. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_7-8_15
Кравченко Г. Ю. Якість освіти в навчальному закладі / Г. Ю. Кравченко, З. В. Рябова. – Х.: Ранок, 2013. – 176 с.
Крутій К. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі / К. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС», 2006. – 172 с.
Кузьмак О. Впровадження та моніторинг стандартів якості у освітньому процесі, як інструмент стратегічного управління та забезпечення конкурентних позицій закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Кузьмак // Економічний форум. – 2022. – №1. – С. 58–65. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2022_1_9
Лисенко Л. Актуальні проблеми організації моніторингу навчальних досягнень учнів із трудового навчання в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Л. Лисенко // Молодь і ринок. – 2022. – № 3–4. – С. 190–195 . – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_3-4_36
Ломоносова О. Організація моніторингу та прогнозування розвитку регіональних систем вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Ломоносова // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – № 4. – С. 278–288. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2019_4_30
Лукіна Т. Моніторинг якості освіти: теорія і практика / Т. Лукіна. – К.: Шкільний світ, 2006. – 128 с.
Лукіна Т. Види моніторингових досліджень / Т. Лукіна // Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / [За заг. ред. О. І. Локшиної]. – К.: К.І.С, 2004. – С. 40 – 47.
Ляшенко О. Концептуальні засади моніторингу якості освіти / О. Ляшенко // Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / [За заг. ред. О. І. Локшиної]. – К.: К.І.С, 2004. – С. 21 – 27.
Марченко В.Г. Технології моніторингу якості вищої та післядипломної медичної освіти [Текст] : навч.-метод. посіб. для аудитор. та позааудитор. роботи слухачів циклів темат. удосконалення та магістер. програм "Педагогіка вищої школи", "Освітні вимірювання", "Менеджмент в охороні здоров'я" / В. Г. Марченко, О. М. Касьянова ; Харків. мед. акад. післядиплом. освіти. – Харків : ХМАПО, 2018. – 139, [1] с. : табл. – Бібліогр.: С. 136 – 139.
Мельничук Л. Б. Анкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / Л. Б. Мельничук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. – 2019. – Вип. 2. – С. 109–117. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2019_2_15
Моніторинг у ЗНЗ / [упоряд. М.Голубенко]. – К.: Шкільний світ, 2007. – 128 с.
Моніторинг у роботі заступника директора / [упоряд. М. Голубенк]. – К.: Шкільний світ, 2009. – 128 с.
Моніторинг та оцінювання якості освіти: навчально-методичний посібник до курсу / авт. – упоряд. І.В. Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 141 с.
Моніторинг якості дошкільної освіти. Середній дошкільний вік [Текст] : [посібник] / [Н. В. Яцюк та ін.; упоряд.: В. В. Семизорова, Н. М. Радоміцька]. – Київ : Шкільний світ, 2020. – 151 с. : іл. – (Серія "Бібліотека "Шкільного світу") (Дитячий садок. Бібліотека). – Бібліогр.: с. 146.
Моніторинг якості знань учнів початкової школи / [упоряд. О. Б. Полєвікова]. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 256 с.
Моніторинг якості освіти і виховної діяльності начального закладу. Навчально-методичний посібник для вчителя / [упоряд. В. М. Приходько]. – Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 144 с.
Моніторингова система освітнього менеджменту / [упоряд. І. В. Маслікова]. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 144 с.
Оніщук О.Р. Моніторинг якості освіти: європейський та вітчизняний досвід [Електронний ресурс] / О. Р. Оніщук // Педагогічний пошук. – 2021. – № 1. – С. 15 – 19. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2021_1_6
Осередчук О. Методологія вивчення моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / О. Осередчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021. – № 6. – С. 192-200. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_6_21
Педагогічна діагностика: завдання, методи, інструменти / [упоряд. Т.О.Лукіна]. – К.: Проект «Рівний доступ до якісної освіти», 2008. – 59 с.
Приходько В.М. Моніторинг якості освіти і виховної діяльності навчального закладу / В.М. Приходько. – Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 144 с.
Приходько В. М. Парадигми моніторингу якості освіти і педагогічного процесу (у запитаннях і відповідях) / В. М. Приходько. – Х. : Вид. група «Основа», 2010. – 192 с.
Скрипник І.М. Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. М. Скрипник, Н. П. Приходько, Г. С. Маслова, О. А. Шапошник, І. Г. Криворучко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2021. – № 3–4. – С. 23–26. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2021_3-4_6
Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти [Текст] : монографія / О. І. Ляшенко [та ін.] ; [за ред.: О. І. Ляшенка, Ю. О. Жука] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. – Київ : Конві Прінт, 2018. – 159 с.
Федорова І. Значення моніторингових досліджень для підвищення якості навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Федорова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. – 2021. – Т. 32(71), № 5. – С. 155–160. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_5_28
Чаркіна О.А. Педагогічне тестування як засіб моніторингу освіти: управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. А. Чаркіна // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2009. – Вип. 25. – С. 499–506. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_75
Шестопалюк О. В. Моніторинг якості освіти у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2012. – Вип. 31. – С. 8–13. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_4
Швидун Л. Т. Проблеми моніторингу як складника модернізації якості освіти [Електронний ресурс] / Л. Т. Швидун // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 31(2). – С. 136–38. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_31(2)__29
Ячменик М. Моніторинг якості організації педагогічної практики в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. Ячменик, Ю. Лянной, М. Петренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021. – № 9. – С. 214– 224. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_9_22
Ярощук Л. Г. Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти: навчальний посібник / Л. Г. Ярощук – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2010. – 248 с.