Нова норма. Освіта після COVID-19

nagolovnu30 травня 2020 року відбулася Міжнародна онлайн-конференція «Нова норма. Освіта після COVID-19». Вона  стала найбільшою освітньою конференцією в світі, яка будь-коли проводилася. Понад 100 тисяч вчителів та експертів із більш ніж 80 країн світу під час онлайн-заходу поділилися досвідом та думками про освіту під час та після пандемії.

Щоб знайти відповідь на питання «Що стане новою нормою в шкільному навчанні після COVID-19?» - своїм досвідом ділилися педагоги з Англії, Франції, Канади та інших країн. Серед топ-спікерів — найкращі вчителі світу, фіналісти та переможці світової премії Global Teacher PrizeАндреас ШляйхерМеґґі МакдоннеллЕндреа Зафіраку та інші гуру світової освіти.

Під час відкриття міжнародної конференції, її засновник Вікас Пота зауважив, що вчителі світу — це частина однієї команди, однієї родини. «Наприкінці дня ви зрозумієте, в якому напрямку ми рухаємося, говорячи про нову норму для вчителів. Ми знаємо, що коронавірус перевернув з ніг на голову безліч речей, і це також вплинуло на освітню систему у всьому світі. Ми маємо зрозуміти, що буде відбуватися, коли ми повернемося до навчальних закладів і як виглядатиме майбутнє».

Тема «Освіта після COVID-19» об’єднала вчителів та експертів з усього світу, щоб обмінятися досвідом і допомогти один одному адаптуватися під час пандемії. Як змінити підхід до навчання і виховання школярів, як заспокоїти батьків і самому налаштуватися на нові формати  спільно шукали рішення освітяни світу. Педагоги ділилися історіями та досвідом за такими напрямками: «Добробут вчителя», «Лідерство вчителя», «Технології для вчителя», «Співпраця вчителів» (Повна програма за посиланням).

«Ніхто не може сказати точно, як довго триватиме пандемічна криза і що буде після неї. Ми знаємо, що як глобальна освітня спільнота ми не повернемось до „старої“ норми. Отже, який шлях нас чекає?», — звучало  запитання організаторів.

Саме вчителі й викладачі стали основою міжнародної онлайн-конференції та її рішень.

Гібридне навчання, інтеграція різних навчальних середовищ, переконфігурація навчального простіру, технологічні інновації,  співпраці між школами, співпраці в освітній галузі загалом -  це кроки, які варто зробити.

Пандемія показала, що всі наші проблеми – глобальні. Тому й рішення потрібно знаходити глобальні. Ми можемо досягти більшого, якщо країни будуть співпрацювати, ділитися освітніми технологіями, ресурсами, контентом, підходами до викладання.  Треба створювати потужну професійну мережу вчителів зазначив директор відділу освіти та навичок ОЕСР і “батько” міжнародного дослідження PISA Андреас Шляйхер під час онлайн-конференції.

«Всі ми  різні, в різних кінцях світу, а проблеми у всіх однакові!», «Важливо оцінити ситуацію в контексті світового масштабу» — зауважили українські вчителі, які мали можливість слухати конференцію у синхронному перекладі та брати участь у онлайн-опитуванні.

Більшість освітніх лідерів не повернуться до часів “індустріальної робочої організації”. Ця криза розкрила багато інноваційних спроможностей, багато потенціалу. Ми багато візьмемо з цього часу й побудуємо нову освітню систему.

Учасниками міжнародної конференції від СОІППО стали Зоя Декунова та Алла Лавська - старші викладачі кафедри теорії і методики змісту освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO