«ДОРОЖНІ КАРТИ НУШ» у м.ШОСТКА

golovna22-24 січня 2020 року на базі комунального закладу «Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Шосткинської міської ради Сумської області» відбулись виїзні курси за вибором «Дорожні карти НУШ» (викладач Жук М.В.).

30 викладачам, що обрали даний курс, було запропоновано розглянути потенціал технології дорожніх карт в розробці персональних та командних освітніх траєкторій. Крім того, активно обговорювалися можливості та переваги індикативних технологій в рішенні нових та традиційних задач, важливість швидкої ревізії власного досвіду та використання аналогових практик (віртуальні джерела на українській та англійській мовах).

Слухачі розв’язали декілька практичних кейсів, в ході обговорення яких з’явилися ідеї для нових завдань по даному курсу. Певна дискусія виникла при розгляді віртуальних джерел НУШ в формі сайтів, проєктів та мереж. Окремо було виділено проблему адекватності педагогічних практик потребам цифрових поколінь GenZ («зет») та  GenА («альфа») як у формі використання цифрових технологій і ресурсів, так й інтегрованого використання критичного мислення. Усі охочі мали змогу презентувати для обговорення приклади з власного досвіду, які б вони хотіли переформатувати в дорожні карти з перспективою розробки власних інноваційних проєктів. Цікавими виявилися практики за напрямами початкової освіти, математики, фізики, української мови та літератури, біології.

Окрім курсів, М.В. Жук провів консультації з деяких етнографічних медійних проєктів, креативних індустрій. Також в комунальному закладі «Шосткинська спеціалізована школа І ступеня Шосткинської міської ради Сумської області» було обговорено продовження віртуального проєкту «Місток дружби» для перших класів НУШ зі школою Черкащини.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO