Наказ ДОН СОДА від 10.02.2020 №71-ОД Про підсумки фінального етапу  другого  (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №12-ОД  Про підсумки відбіркового етапу другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №13-ОД Про внесення змін до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 № 775-ОД «Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 18.12.2019 №801-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019/2020 навчальному році 

Наказ ДОН СОДА від 02.12.2019 №775-ОД Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії

вкл. .

головну 1Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2019 рік, 26.11.2019 на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласної творчої групи вчителів історії «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії».

Під час роботи обласної  творчої групи Третьякова О.В., методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО наголосила на тому, що основним завданням закладів загальної середньої освіти є формування ключових компетентностей. Кожна з ключових компетентностей передбачає засвоєння учнем не окремих непов’язаних один від одного елементів знань і умінь, а оволодіння комплексною процедурою, в якій для кожного виділеного елементу структури характерна  відповідна  сукупність  освітніх компонентів. Третьякова О.В. акцентувала увагу також на: основних ознаках ключових компетентностей; сучасних вимогах, які стоять перед учителями історії та суспільствознавчих дисциплін щодо набуття учнями предметних компетентностей.

Досвідом із реалізації наскрізних змістових ліній та формування предметних компетентностей на практичних заняттях з історії поділилися  Гармаш Л.О., учитель історії  Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради та Вовденко О.В., учитель історії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради.

За підсумками засідання обласної творчої групи «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії» надано методичні рекомендації.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new