Тренінг для вчителів початкової школи «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

вкл. .

emblema 80                          Святкуємо ювілей інституту!                                

14 листопада 2019 року в рамках заходів, присвячених святкуванню 80-річчя від дня заснування Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, відбувся тренінг для вчителів початкових класів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу».

Організатори і тренери заходу– Коростіль Л.А. (доцент), Декунова З.В., Лавська А.М. (старші викладачі) кафедри теорії і методики змісту освіти.

Мета тренінгу – підготовка вчителів НУШ з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Відкрила тренінг Декунова З.В., яка проінформувала вчителів про ювілейну дату інституту, про позитивні зміни в закладі, а також зазначила мету і завдання тренінгу.

Під час інформаційної частини тренінгу Лавська А.М. повідомила вчителям основні ознаки компетентнісного уроку, моделі інтеграції та можливі структури уроку відповідно до інтеграції освітніх галузей. З метою візуалізації вище зазначеної інформації, а також занурення вчителів у творчій процес моделювання тематичного тижня, були проаналізовані фрагменти відеуроків практикуючих вчителів.

Коростіль Л.А. ознайомила вчителів з ресурсами (підручники, посібники для вчителів, зошити для учнів, допоміжні матеріали тощо) для компетентнісного навчання учнів 1-2 класів за курсом «Я досліджую світ», що розміщені на порталі превентивної освіти.

Практична частина тренінгу передбачала формування вмінь конструювати уроки 1 класу з курсу «Я досліджую світ». Вчителі, працюючи в групах, виконували такі завдання:

  1. Відбирали освітні галузі реалізації обраної теми уроку.

  2. Визначали очікувані результати уроку за освітніми галузями, користуючись чинною програмою.

  3. Конструювали структуру та зміст уроку, спрямовуючи його на реалізацію визначених очікуваних результатів.

  4. Презентували результати групової діяльності.

Після кожної презентації відбувалося обговорення, під час якого вчителі відзначали вдалі підходи колег, пропонували власні ідеї.

Тренери під час практичної роботи реалізовували функцію тьюторів: організовували роботу груп, консультували, вели дискусію, акцентували увагу на ключових питаннях тренінгу.

У підсумковій частині тренінгу, під час зворотного зв’язку, вчителі зазначили, що навчання дало їм можливість не тільки усвідомити методологічні особливості інтегрованого курсу «Я досліджую світ», але й отримати досвід конструювання інтегрованого уроку.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new