Наказ ДОН СОДА №661-ОД від 22.10.2019 Про організацію та порядок проведення першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Курси за вибором «Здоров’язбережувальні проекти та технології в закладах освіти»

вкл. .

1 resultНовий формат курсів – курси за вибором за 30-годинною навчальною програмою – розпочали впровадження в КЗ ОІППО з освітніх проблем здоров’я. Перше навчання на таких курсах, спрямованих на педагогів закладів освіти, відбулось для 22 освітян з 23 по 25 жовтня 2019 року. Метою курсів за вибором «Здоров’язбережувальні проекти та технології в закладах освіти» є підготовка педагогів з особливостей та умов упровадження здоров’язбережувальних проектів та здоров’язбережувальних технологій в закладах освіти у контексті нового Державного стандарту і завдань Нової української школи.

Викладач курсів – Валентина Успенська, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук.

Завданнями курсів передбачено розвиток у педагогів складових ключової здоров’язбережувальної компетентності. Вони стосуються сутності здоров’яспрямованої діяльності закладу освіти загалом та вчителя зокрема, розгляду класифікацій здоров’язбережувальних технологій та особливостей їх застосування в діяльності навчального закладу, в освітньому процесі кожного педагога. Учасники навчання відпрацювали інтерактивні та тренінгові методики викладання здоров’яспрямованого навчального заняття. Інтерактивні вправи були відпрацьовані з використанням методичного інструменту – посібника для проведення інтерактивних занять «Здоров’я молоді та його складові», який отримав для подальшого використання кожен слухач. Посібник «Здоров’я молоді та його складові» призначений для вчителів різних фахів для використання в 8-9 класах на інтерактивних заняттях з проблем здоров’я. Видання має гриф МОН України. Надане КЗ СОІППО Благодійним Фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї».

Здоров’язбережувальні проекти, з якими ознайомились педагоги – ті, які координує Лабораторія здоров’яспрямованої освіти КЗ СОІППО (керівник В.  Успенська): «Вчимося жити разом», «Навчання в русі», «Захисти себе від ВІЛ», Школа сприяння здоров’ю, Школа, дружня до дитини тощо. Учителі «пройшлися» станціями «Маршруту безпеки» – інноваційного проекту позакласної роботи з профілактики ВІЛ/СНІДу. Зареєструвались на Порталі превентивної освіти, вивчили його можливості як методичного освітнього ресурсу та платформи он-лайн навчання з актуальних освітніх проблем здоров’я.

У 2019 році буде проведено навчання ще у двох групах курсів «Здоров’язбережувальні проекти та технології в закладах освіти». Запрошуємо!

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new