П’ята конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»

вкл. .

golovna result6 грудня 2018 року у КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбулась п’ята Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка».

Партнерами Сумського ОІППО в організації конференції стали: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ, Україна), Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (Суми, Україна), Казахський національний університет імені аль-Фарабі (Алмати, Казахстан), Узбецький науково-дослідний інститут педагогічних наук імені Т. Н. Кари Ніязі (Ташкент, Узбекистан), Телавський державний університет імені Якоба Гогебашвілі, Гданська Вища Гуманітарна Школа (Гданськ, Польща).

Цього року глобальні питання сучасної освіти об’єднали науковців із 11 країн світу: Білорусі, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та ін. У роботі конференції взяло участь близько 130 представників з різних міст України: Вінниці, Глухова, Дніпра, Запоріжжя, Житомира, Києва, Хмельницького, Черкас.

Вітальною промовою роботу конференції відкрили проректор з наукової роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту С.М. Грицай, а також координатор конференції завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент О.В. Зосименко.

Роботу пленарного засідання розпочав кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з наукової роботи, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ СОІППО С.М. Грицай, який у своїй науковій доповіді зосередив увагу на особливостях розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної педагогічної освіти.

На пленарному засіданні було виголошено низку важливих доповідей, що стосувалися різних аспектів розвитку сучасної освіти. Так, кандидат медичних наук, докторант інституту вищої освіти НАПН України, старший викладач Вінницької академії неперервної освіти Інститут вищої освіти НАПН України, КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» В. М. Федорець висвітлив питання педагогічно-ціннісної рефлексії сакрального феномену суботи; голова Сумського міського об’єднання громадян «Фонд підтримки інформаційних проектів «Алгоніка»» В.І. Цибка виголосив доповідь про українські корені родоводу видатного педагога К.Д. Ушинського; кандидат філологічних наук, доцент кафедри професійного розвитку педагогів КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Л.О. Ющенко повідомила про формування комунікативної компетентності як складової професійної культури сучасного педагога.

На особливу увагу заслуговують доповіді закордонних учасників. виголошені у форматі телеконференції, яку традиційно розпочала доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Казахського національного університету імені аль-Фарабі А. К. Минбаєва, повідомивши про технології профілактики стресу і розвитку стресостійкості студентів із застосуванням креативних методів.

Член європейської професійної психотерапевтичної ліги, директор компанії «DMA Medhilfe», керівник психологічного центру «Ключ до себе» В. В. Дарвіш розповіла про особливості створення і передачі родових і сімейних традицій у Німеччини.

Досвідом здійснення початкової освіти у школах Ізраїлю поділилась учитель англійської мови Школи Кацнельсон Д. М. Андрєєва.

На секційних засіданнях було обговорено не менш важливі проблеми сучасної освіти в Україні і світі: технології у навчанні та вихованні дітей і підлітків, інновації у вищій освіті, теоретичні й практичні основи розвитку інноваційних процесів у професійній освіті, організаційно-педагогічне забезпечення інноваційного розвитку післядипломної освіти, інформаційно-комунікаційні технології в освіті, розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості в умовах інноваційних змін в освіті, історія освіти, культурологічні, етнологічні та філософські засади освітніх інновацій, управління освітою в сучасному світі та інноваційний розвиток суспільства.

У контексті конференції було проведено шість майстер-класів: «Нова українська школа: як зробити урок змістовним і цікавим» (ведуча: О.М. Юрченко); «Антропо-культурний вимір використання вчення М.О. Берштейна» (ведучий: В.М. Федорець), «Демократизація та партнерство навчального закладу в умовах НУШ» (ведучі: С.М. Луценко, С.П. Ніколаєнко); «Арт-терапевтичні техніки в роботі з базовими потребами особистості» (ведуча: К.М. Пасько); «Як зберігати і підтримувати емоційне здоров’я особистості?» (Л.Л. Гільова); «Інноваційний провайдинг у світ контроверсійних питань» (ведучі: С.М. Луценко, С.П. Ніколаєнко).

Логічним завершенням конференції стало підбиття підсумків, прийняття резолюції та слова подяки організаторів конференції в особі завідувача кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, кандидата педагогічних наук, доцента О.В. Зосименко на адресу учасників конференції.

Традиційно до початку конференції було видано збірник наукових статей.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new