Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ ІЗ СКЛАДНИХ СІМЕЙ

вкл. .

головна resБезсумнівно, найважливішу роль у соціалізації дитини, її гармонійному розвитку відіграє родина. Однак останнім часом спостерігаємо негативну тенденцію збільшення кількості сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. Підвищенню рівня поінформованості соціальних педагогів закладів вищої, професійно-технічної освіти області щодо забезпечення системного соціально-педагогічного патронату учнів та студентів з таких родин, використанню позитивного виховного потенціалу сім’ї присвячено обласний науково-практичний семінар «Робота соціального педагога щодо соціального захисту дитини», що відбувся 26 квітня 2018 року. У його роботі взяли участь 26 соціальних педагогів.

Методист навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Л.О. Кондратенко розкрила зміст поняття «патронаж», «соціально-педагогічний патронаж», охарактеризувала основні складові супроводу сім’ї.

Про класифікацію сімей та суб’єкти соціальної роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, інформувала практичний психолог відділу практичної психології і соціальної роботи Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради В.М. Сердюк.

На оцінці потреб дитини та її сім’ї як механізму втручання в найкращих інтересах дитини акцентувала увагу присутніх С.О. Гавриленко, методист навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Особливості організації діяльності із соціального захисту учнівської молоді розкрила соціальний педагог Державного професійно-технічного навчального закладу «Лебединське вище професійне училище лісового господарства» І.О. Ткаченко.

Зацікавленість у присутніх викликав досвід Н.О. Підлісної, соціального педагога Комунальної установи Сумської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 4 імені Героя України О. Анищенка, щодо соціально-педагогічного супроводу сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Соціальний педагог Державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище» О.М. Романюк представила досвід щодо соціального захисту учнів пільгових категорій.

Відпрацювати алгоритм роботи працівників психологічної служби щодо сім’ї та дитини, яка опинилася у складних життєвих обставинах, соціальні педагоги мали можливість під час практичної частини семінару.

Учасники отримали інформаційні та методичні матеріали для подальшого практичного використання.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new