Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

VІІ обласний Психологічний Форум

вкл. .

головна res«Підвищення ефективності освітнього процесу в умовах реформування освіти, захист психічного здоров’я дітей, створення сприятливих умов для розкриття творчого потенціалу кожного учня сьогодні неможливі без психологічної служби», – на цьому наголосив проректор з наукової роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Сергій Грицай, відкриваючи VІІ обласний Психологічний Форум.

Форум, присвячений Всеукраїнському Дню психолога, відбувся 19 квітня 2018 року. У його роботі взяли участь практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти, методисти з психологічної служби органів управління освітою (усього 180 осіб).

Актуалізації ролі спеціалістів служби в умовах упровадження Нової української школи було присвячено вітальне слово Юрія Луценка, наукового співробітника Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України.

Напередодні Всеукраїнського дня психолога 16 практичних психологів, методистів, соціальних педагогів закладів освіти області нагороджено грамотами Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

У рамках Форуму учасникам запропоновано різні технології та форми роботи: виставка «Психологічні ресурси освіти», майстер-класи:

1. «Чим важливі захисти: для чого ми обираємо негативні переживання» (Дарія Черенщикова, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, психолог-психотерапевт у методі Позитивної психотерапії Н. Пезешкиана (м. Суми).

2. Майстер-клас «Застосування набору сюжетних карток Troubles-Bubbles (Проблеми-Бульбашки) у роботі з дітьми та дорослими» (Юрій Луценко, керівник авторського проекту «Техніки та Технології», асоціативних карт КРЕАТИВ (1, 2, 3), науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, національний експерт з питань психосоціальної підтримки населення (м. Київ).

3. «Гармонізація емоційного стану»(Євгенія Федорова – психолог психоневрологічного відділення Сумської обласної дитячої клінічної лікарні (м. Суми).

4. «Запобігання професійному вигоранню педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами» (Марина Кісліцина – викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка (м. Суми).

5. «Подолання стресу: прості техніки самодопомоги» (Яна Штагер – психолог Сумської обласної дитячої клінічної лікарні, гештальт-терапевт, спеціаліст з тілесно-орієнтованої терапії (м. Суми).

6. «Рефлексивна культура педагога як метод профілактики професійного вигорання спеціалістів» (Лариса Кондратенко – методист навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).

7. «Нейрографіка як метод регуляції емоційного стану особистості» (Наталія Кулик – старший викладач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, психолог-консультант (м. Суми).

8. «Підвищення рефлексивності спільноти: пошук ефективних стратегій адаптації до кризових умов» (Лариса Коробка – кандидат психологічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії психології мас і спільнот Інституту політичної та соціальної психології НАПН України (м. Київ).

9. «Майстерня настрою. Арт-гештальт» (Анна Марінушкіна – психолог, арт-терапевт, гештальт-консультант, учасниця Міжнародної програми гештальт-терапії Київського гештальт-університету (м. Харків).

10. «Використання методу соціальної панорами у роботі практичного психолога» (Дженета Заговайло – практичний психолог Смілівського навчально-виховного комплексу Роменського району Сумської області).

11. «Партнерство – новий тренд сучасної української школи» (Анна Растроста – методист навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Ірина Марухина – завідувач навчально-методичного центру психологічної служби, старший викладач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).

Свої враження від Форуму учасники висловили за допомогою рефлексивного щоденника «Щоденник вражень» та анкети «Зростаємо разом». Як свідчать відгуки, форум сприяв підвищенню професійної майстерності, а інформація, отримана під час майстер-класів, стане в нагоді при вирішенні проблемних питань як у професійному, так і особистому житті.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new