Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

ПІДВИЩУЄМО ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СІМ’Ї

вкл. .

головнаЯк підвищити виховний потенціал сім’ї в сучасних умовах? Яким має бути компетентний батько? Яким чином практичний психолог може сприяти формуванню соціальної та емоційної компетентності батьків? Відповідям на ці запитання було присвячено обласний науково-практичний семінар для практичних психологів закладів позашкільної освіти, який проведений навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 22 березня 2018 року.

У рамках семінару Л.О. Кондратенко, методист центру, актуалізувала поняття виховного потенціалу сім’ї, наголосила на його складових та причинах, що зумовлюють зниження батьківської компетентності в сучасних умовах.

Під час інтерактивної взаємодії учасники семінару визначилися з особливостями, уміннями та навичками, якими повинен володіти компетентний батько, завданнями та напрямками роботи практичного психолога щодо підвищення його виховної спроможності.

Пріоритетом роботи для практичних психологів стало практичне опрацювання сучасних технологій роботи з батьками. Старші викладачі кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Л.Л. Гильова та Н.А. Кулик ознайомили присутніх з методикою розвитку емоційного інтелекту батьків та ігровими технологіями оптимізації дитячо-батьківських стосунків.

І.В. Марухина, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, презентувала психологічну гру Гюнтера Хорна для роботи з родиною та технологію конструктивної зміни поведінки батьків.

Власний досвід роботи з питань організації та роботи батьківського клубу в умовах закладу позашкільної освіти презентував О.В. Власенко, практичний психолог Сумського центру науково-технічної творчості молоді.

Під час прикінцевої рефлексії учасники семінару відзначили актуальність питань, що обговорювалися, їх практичну значимість.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new