Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

вкл. .

ГоловнаОдин із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Важливу роль у цьому процесі відіграє рівень готовності всіх суб’єктів освітнього процесу (учнів, учителів, батьків) до конструктивної співпраці та ефективної взаємодії.

Відповідно до актуального питання та наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації «Про організацію семінарів-практикумів» від 19.10.2017 року № 597-ОД, реалізації Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», 1–2 березня 2018 року була проведена Всеукраїнська науково-практична конференція на тему «Партнерство в освіті: виклики та перспективи».

Перший день конференції проходив на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Відкрив захід проректор з наукової роботи, кандидат педагогічних наук Грицай Сергій Михайлович, який у своєму виступі наголосив на особливостях створення освітнього простору для ефективної взаємодії учасників освітнього процесу.

Гущина Наталія Іванівна, старший викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», голова Громадської організації «Рух української неформальної освіти», ініціатор всеукраїнської спільноти педагогів Google Educator Group «Навчаємося з Google» представила дослідницькі методики навчання.

Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу цифрової освіти та ІКТ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, керівник Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» розкрила особливості реалізації Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» для успішного впровадження реформ в освіті».

Вознюк Алла Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, обласний координатор та регіональний тренер Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» у своєму виступі розкрила сутність та основні принципи педагогіки партнерства як нового формату педагогічної діяльності вчителя Нової української школи.

У рамках науково-практичної конференції було проведено майстер-класи:

– «Нова українська школа: педагогіка партнерства»» (ведучі: Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу цифрової освіти та ІКТ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, керівник Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»; Вознюк Алла Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, обласний координатор та регіональний тренер Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»);

– «Інноваційні техніки формування команди в закладах освіти» (ведуча: Гущина Наталія Іванівна, старший викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», голова Громадської організації «Рух української неформальної освіти», ініціатор всеукраїнської спільноти педагогів Google Educator Group «Навчаємося з Google»);

– «Діалогова компетентність у консолідації громадської думки в освітньому просторі» (ведуча: Демура Оксана Олександрівна, приватна психотерапевнична практиктика, гештальт-терапевт, кандидат філософських наук, учасник дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій»).

Другий день конференції проходив на базі Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа № 27.

Під час пленарного засідання директор Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа № 27 Плотницька Ольга Федорівна представила досвід організації навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства.

Коломоєць Галина Анатоліївна у своєму виступі розкрила сутність та основні правила конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Вознюк Алла Вікторівна ознайомила з результатами опитування щодо визначення рівня готовності суб’єктів освітнього процесу до конструктивної взаємодії та ефективної співпраці.

З метою обговорення переважаючих факторів розвитку соціальної згуртованості всіх суб’єктів освітнього середовища; набуття первинних вмінь щодо впровадження інноваційних технологій встановлення партнерських відносин між усіма учасниками освітнього середовища; формування неупередженого та безоціночного ставлення до учасників конфліктних ситуацій або непорозумінь та що виникають у навчальному закладі було проведено майстер-класи:

– «Nonstopteamwork «Разом ми сила» (ведучі: Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу цифрової освіти та ІКТ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, керівник Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»; Вознюк Алла Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, обласний координатор та регіональний тренер Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»);

– «Розвиток особистісних якостей суб’єктів освітнього процесу» (ведучі: Гільова Лариса Леонідівна, старший викладач кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, практичний психолог, член Української спілки психотерапевтів, тренер із позитивної крос-культурної психотерапії, голова регіонального представництва Українського інституту позитивної психотерапії м. Суми; Чижиченко Наталія Миколаївна, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, тренер і консультант Сумського міського громадсько-молодіжного об’єднання «Міський кризовий центр», член громадської організації Української асоціації фахівців із подолання наслідків психотравмуючих подій);

– «Діалогові практики в освітньому просторі» (ведуча: Демура Оксана Олександрівна, приватна психотерапевнична практиктика, гештальт-терапевт, кандидат філософських наук, учасник дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій»).

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new