Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

БЕЗПЕЧНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК РЕАЛЬНІСТЬ, А НЕ УТОПІЯ

вкл. .

головнаМісія створення ідеально безпечного освітнього середовища як реальної дійсності, а не утопії, уже вдруге зібрала практичних психологів закладів загальної середньої освіти 27 лютого 2018 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації в рамках тренінгу каскадного навчання.

Захід покликаний підвищити психологічну компетентність практичних психологів закладів загальної середньої освіти з питань підготовки педагогів, які повинні перетворити сучасну школу на школу, дружню до дитини, створити середовище партнерства, розуміння та підтримки.

Ідея школи як безпечного місця має в собі мету змінити традиції шкільного директивного виховання і створити у школі дійсно безпечне комфортне для дітей середовище, яке б задовольняло психосоціальні потреби кожної дитини і забезпечувало ефективне навчання.

Тренінг проходив під керівництвом Лариси Олексіївни Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Вона представила сучасний досвід світової практики подолання надзвичайних ситуацій, здатних травмувати.

Захід відзначився конструктивною взаємодією, учасники відпрацювали технологію підвищення психологічної компетентності педагогів з питань розвитку життєстійкості/стесостійкості в дітей, визначилися з віковими особливостями реакцій дітей на психотравмуючу ситуацію та їх впливом на навчальну діяльність, напрацювали арсенал технік педагогічного спілкування, сприятливих для створення безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методів роботи педагогів з дітьми, які зазнали впливу травмуючої події, особливостей надання їм психосоціальної підтримки.

Актуальною для учасників тренінгу стала групова робота щодо навчання педагогів самостійному відновленню власних ресурсів та запобіганню професійному вигоранню.

Аналогічні тренінги учасники проведуть для своїх колег, які будуть працювати з педагогами закладів загальної середньої освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new