Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Відповідальна поведінка — ознака зрілої особистості

вкл. .

IMG 20171129 095652Соціалізація особистості — це цілеспрямований процес, моделюючий умови, які сприяють формуванню в дітей свідомого ставлення до своїх базових прав і обов’язків, ціннісного ставлення до власного життя та життя інших, відповідальної поведінки, яка виступає однією з найважливіших категорій соціуму і демонструє здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки, постає як форма регуляції та саморегуляції особистості, визначає ефективність діяльності та життєдіяльності.

Ураховуючи актуальність цього питання для інтернатних закладів,   навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 29 листопада 2017 року проведено обласний науково-практичний семінар для практичних психологів шкіл-інтернатів області з теми «Формування відповідальної поведінки у вихованців шкіл-інтернатів».

Поняття відповідальної поведінки, її структурні компоненти та регулятори проаналізувала для присутніх методист центру А.Б. Растроста.

Своїм досвідом використання ігрових та інтерактивних методів роботи щодо формування відповідальної поведінки учнів шкіл-інтернатів із присутніми поділилися практичні психологи Глинської спеціальної школи-інтернату Н.В.Лещенко, Путивльської загальноосвітньої школи-інтернату Л.М.Холявко, Конотопської загальноосвітньої школи-інтернату санаторного типу Л.І.Петриченко.

У другій частині семінару проведено заняття «Аукціон правил безпечної поведінки». Його мета – ознайомити учасників із формами і методами роботи, які нададуть життєво необхідні знання дітям щодо власної безпечної поведінки.  

Учасники заходу отримали інформаційні та методичні матеріали для практичного використання у своїй діяльності.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new