ПРОФЕСІЙНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Саме за такою проблемою відбувся 16 травня 2017 року круглий стіл для слухачів курсів підвищення кваліфікації учителів початкових класів у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Проведення круглого столу було ініційовано викладачами кафедри дошкільної та шкільної освіти Декуновою З.В. та Лавською А.М. з метою розширення напрямів науково-методичного співробітництва та партнерства з науковцями відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України та редакційним відділом журналу «Учитель початкової школи».
До присутніх звернулася Оксана Проценко, заступник головного редактора журналу «Учитель початкової школи», яка представила матеріали спрямовані на реалізацію компетентнісного підходу, оптимізацію освітнього процесу в початковій школі. У виступі було наголошено, що одним із важливих завдань у період реформування початкової освіти є методичний супровід упровадження в практику нового Держстандарту.
Позитивний резонанс серед слухачів викликав анонс ексклюзивних матеріалів науковців відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України та педагогів-практиків, що готуються до друку на сторінках журналу в контексті Концепції «Нової української школи». По завершенню круглого столу кожен учасник отримав примірник журналу «Учитель початкової школи».
Зустріч надала натхнення і наснаги на добру справу – модернізацію початкової освіти на гуманістичних засадах.