Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

ПРОФЕСІЙНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

вкл. .

golovna resСаме за такою проблемою відбувся 16 травня 2017 року круглий стіл для слухачів курсів підвищення кваліфікації учителів початкових класів у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Проведення круглого столу було ініційовано викладачами кафедри дошкільної та шкільної освіти Декуновою З.В. та Лавською А.М. з метою розширення напрямів науково-методичного співробітництва та партнерства з науковцями відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України та редакційним відділом журналу «Учитель початкової школи».

До присутніх звернулася Оксана Проценко, заступник головного редактора журналу «Учитель початкової школи», яка представила матеріали спрямовані на реалізацію компетентнісного підходу, оптимізацію освітнього процесу в початковій школі. У виступі було наголошено, що одним із важливих завдань у період реформування початкової освіти є методичний супровід упровадження в практику нового Держстандарту.

Позитивний резонанс серед слухачів викликав анонс ексклюзивних матеріалів науковців відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України та педагогів-практиків, що готуються до друку на сторінках журналу в контексті Концепції «Нової української школи». По завершенню круглого столу кожен учасник отримав примірник журналу «Учитель початкової школи».

Зустріч надала натхнення і наснаги на добру справу – модернізацію початкової освіти на гуманістичних засадах.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545