Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

І ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

вкл. .

на головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 10 травня 2017 року, на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулось І засідання обласної творчої групи вчителів історії «Практичні заняття як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії».

У сучасній українській школі здійснюється активний пошук нових засобів та переосмислення усталених методичних прийомів навчання шкільних предметів. В основі цього переосмислення лежать ті процеси корінних суспільних змін, які відбулись в нашій країні протягом останніх двох десятиліть. Українська педагогіка відходить від авторитарної парадигми та демократизується. Відбувається переорієнтація на інноваційну модель розвитку освіти загалом та методики викладання історії зокрема. У цих умовах є досить актуальним урізноманітнення традиційних і базових умінь сучасного учня. Саме практичні заняття мають сприяти напрацюванню школярами навичок аналізу різних історичних джерел, розумінню ними важливості таких категорій, як час і простір, зміни та безперервність, причини та наслідки, значущість подій і про­цесів, культурна різноманітність, важливість доказів і можливість різних інтерпрета­цій.

У ході роботи учасники обласної творчої групи ознайомились із методикою організації та проведення практичних занять з історії, використанням засобів хмарного сервісу OFFICE 365 на уроках історії (методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку СОІППО Третьякова О.В.); педагоги отримали інформацію про можливості формування предметних компетентностей учнів за допомогою новітніх технологій: скрайбінга, інфографіки, гугл карт тощо (старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти СОІППО, кандидат педагогічних наук Драновська С.В.).

В обговоренні сучасних методів, форм, прийомів, технологій під час проведення практичних занять з історії взяли участь члени обласної творчої групи.

За результатами роботи члени обласної творчої групи  отримали методичні рекомендації  щодо організації та проведення практичних занять з історії.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545