Наказ ДОН СОДА від 28.11.2017 №682-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році

Результати письмових випробувань 011 Освітні, педагогічні науки)

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Учителі вчаться новій технології навчання учнів здоров’ю

вкл. .

1 resУпродовж двох тижнів ( 13-17 березня та 20-24 березня 2017 р.р.) у двох групах експрес-курсах вчителів основ здоров’я початкових класів відбулось навчання педагогів загальноосвітніх навчальних закладів за програмою «Методика викладання основ здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок».

Технологія формування життєвих навичок повною мірою реалізує компетентнісний підхід як за змістом предмета «Основи здоров’я», так і за методами навчання. Життєві навички допомагають людині вести здоровий і продуктивний спосіб життя: адекватно сприймати себе і навколишніх, будувати позитивні міжособистісні стосунки, критично і творчо мислити, приймати відповідальні рішення, розв’язувати проблеми і керувати стресами. Методи, на яких ґрунтується ООЖН (освіта на основі розвитку життєвих навичок) є інтерактивними; ними чітко окреслюється цілісний учнівський урок-тренінг. ООЖН має статистично доведену ефективність, тому вона впроваджується в усьому світі, також у країнах Євросоюзу. Щорічна звітність нашої держави перед Глобальним фондом для боротьби зі СНІД, туберкульозом і малярією про навчання учнів за програмами профілактики ВІЛ та формування здорового способу життя на основі життєвих навичок вимагає підготовки вчителів до здійснення відповідної освіти учнів.

Вперше підготовка вчителів початкових класів для викладання основ здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок відбулась у 2013 році (для мережі Шкіл, дружніх до дитини). З цього року, на виконання наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 23.06.2016 № 372-ОД «Про активізацію діяльності навчальних закладів у міжнародному проекті «Європейська мережа Шкіл сприяння здоров’ю», викладання навчального предмета «Основи здоров’я» і факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ»» навчання вчителів основ здоров я початкових класів стане системним.

32 учителя взяли участь у тренінгових експрес-курсах. Відпрацьовано структуру тренінгового уроку, різноманітні інтерактивні методи та прийоми, тренінгові активності. Учителі розв’язували проблеми створення здоров’язбережувального середовища у загальноосвітньому навчальному закладі, інтеграції ВІЛ-позитивних дітей у шкільне середовище, залучення до технології «Навчання в русі».

Контрольним результатом курсів для кожного вчителя став змодельований урок-тренінг, на якому відбулось відпрацювання на собі ролі тренера. Підготовлені на курсах учителі отримали сертифікати педагогів-тренерів з основ здоров’я в початкових класах та мають право до запровадження тренінгових технологій викладання предмета.

Наступне навчання вчителів основ здоров’я початкових класів відбудеться у 2018 році згідно заявок управлінь (відділів) освіти.  

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new