ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

КРОССЕНС, ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ ПЕДАГОГА

вкл. .

DSC03168 res24 березня 2017 року на черговому засіданні методичної ради Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти була заслухана доповідь старшого викладача кафедри освітніх інноваційних Ніколаєнка Михайла Сергійовича, яка висвітлює одну із новітніх інформаційних технологій «Використання кроссенсу».

Робота з образами повинна виходити на високий творчий рівень, дозволяючи трактувати та інтерпретувати наявний матеріал зі своєї точки зору, залишаючи простір для індивідуальності. У цьому сенсі ефективним засобом для творчості, яку можна зробити частиною систематичної роботи з предмета, є кроссенс.

Слово "кроссенс" означає "перетин" і придумано авторами за аналогією зі словом "кросворд", яке в перекладі з англійської означає "перетин слів". Ця унікальна ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору технічних наук, художнику і філософу Володимиру Бусленку.

Ідея кроссенсу вперше опублікована у 2002 році в журналі "Наука і життя", являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле з дев'яти квадратиків - «хрестики-нулики». Дев'ять зображень розставлені в ньому таким чином, що кожна картинка має зв'язок з попередньою і наступною, а центральна об'єднує за змістом відразу декілька.

Кроссенс у першу чергу відображає глибину розуміння учнем заданої теми, сприяє розвитку логічного та образного мислення, підвищує мотивацію і розвиває здатність самовираження. Організація групової або парної роботи з кроссенсами однокласників допоможе побачити тему чи проблему з іншого боку, з іншої позиції. Прагнучи відобразити своє бачення, учні шукають цікавий додатковий матеріал, виявляють нестандартне мислення, підвищують рівень власної ерудиції. Як будь-яке творче завдання, кроссенси підвищують ініціативність, креативність і розвивають уяву.

Слід враховувати і величезний виховний потенціал кроссенсів.

Таким чином, кроссенс, як метод виконує такі функції:

  • мотиваційну (формує інтерес і бажання зрозуміти, на перший погляд, незрозуміле і навіть абсурдне);

  • інформативну;

  • дослідницьку (допомагає відповісти на питання: що? де? коли?....);

  • комунікативну(організовує діалог між учнями та вчителем, учнями та підручником тощо);

  • розвиваючу;

  • пізнавально-пошукову;

  • виховну.

Метод навчання кроссенс має наочний, евристичний характер. Сприяє процесу індивідуально-особистісної життєтворчості учнів, формує особистісні якості учня такі як гуманність, соціальна активність, правдивість, порядність, працьовитість тощо. Використання методу "Кроссенс" сприяє формуванню соціальної компетентності у структурі уроку, тому що багато в чому змінює мислення і мову учнів, надаючи і тому, й іншому інтегрований, системний характер.

Методичною радою СОІППО ухвалено:

  • створити спец. курс з технології створення та використання кроссенсу;

  • запровадити спец курс. до програм підвищення кваліфікації учителів;

  • ст. викладачу Ніколаєнко Михайлу Сергійовичу підготувати матеріали з технології створення та використання кроссенсу до друку.

DSC03167 res 

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545