ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

ОНЛАЙН-НАРАДА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

вкл. .

 головну resНа виконання пункту 3 рішення колегії Департаменту освіти і науки Сумської обласної держадміністрації від 10.11.2016, з метою підвищення якості надання освітніх послуг щодо підготовки учнів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, 07.12.2016 було проведено онлайн-нараду з учителями історії Липоводолинського району, які викладають історію в 11 класах (12 осіб).

Ураховуючи мету, завдання зовнішнього незалежного оцінювання та проведення державної підсумкової атестації з історії України, Третьякова О.В., методист з історії Сумського ОІППО звернула увагу вчителів: на завданнях, які могли б викликати труднощі в учнів при виконанні сертифікаційних робіт з історії; змінах, які відбулись у програмі зовнішнього незалежного оцінювання з історії України 2017 рокку; формах тестових завдань, які передбачають різну методику їх виконання; алгоритмі виконання завдань із застосуванням історичного документа, картосхеми, ілюстрації, карикатури, плаката.

У ході онлайн-наради було проведено заняття з методики роботи з візуальними джерелами (картинами, плакатами, фотоматеріалами рекомендованими для розпізнання учнями), тестовими завданнями з історії України у формі ДПА (ЗНО); зазначено, що, працюючи з тестовими завданнями на різних етапах уроку, необхідно перевіряти знання й уміння учнів: називати історичні дати, хронологічні межі, пам’ятки архітектури; встановлювати відповідність між явищами та процесами, подіями, періодами; розпізнавати найвидатніші культурні пам’ятки, описувати їх, розкривати їх значення; групувати (класифікувати) факти; локалізувати історико-географічні об’єкти та історичні факти (події, явища, процеси) на карті тощо; ознайомлено вчителів з ресурсами он-лайн підготовки учнів до ДПА (ЗНО); на допомогу вчителям надано пам’ятки роботи з візуальними джерелами.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545