ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016-2017 навчальному році

Про результати обласного дослідження проблеми насильства та жорстокості в учнівському середовищі

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Інклюзивна форма навчання

вкл. .

 головну res06.12.2016 року відбувся обласний вебінар за темою «Технологія складання індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами» для вчителів, асистентів учителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивною формою навчання, методистів районних (міських) методичних кабінетів, відповідальних за інклюзивне навчання.

Модератором заходу була Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, яка висвітлила питання щодо індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами як невід’ємної складової надання індивідуально зорієнтованої допомоги дитині з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчального закладу.

Під час роботи вебінару були розкриті питання:

  • визначення довгострокових та короткострокових цілей під час складання індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, к.пед.н.);

  • особливості проведення комплексної оцінки сильних і слабких сторін дитини (Троіцька М.Є., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);

  • специфіка різних форм адаптацій і модифікацій до потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО).

Повну інформацію про вебінар можна отримати, переглянувши його відеозапис за посиланням (https://www.youtube.com/watch?v=BtrcsNlptgU).

Матеріали до виступів учасників семінару – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → Навчально-методичне забезпечення → Вебінар.

По завершенню вебінару учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545