Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі викладання історії: практичний аспект

вкл. .

 головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 26 жовтня 2016 року на базі Попівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради відбулося засідання обласної школи молодого вчителя з теми «Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі викладання історії: практичний аспект».

У ході роботи обласної школи молоді спеціалісти були ознайомлені з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі та їх практичним застосуванням на уроках історії.

Третьякова О.В., методист з історії та правознавства навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, зазначила, що викладання суспільних дисциплін повинно відповідати вимогам часу, базуватися на останніх досягненнях і прогресивних здобутках науки та техніки (технології Веб 2.0, технології Веб 3.0 (мобільні технології) хмарні технології, геосервіси, Smart технології, SecondLife); систематичне використання інформаційних технологій на уроках історії сприятиме підвищенню рівня використання наочності на уроці, покращенню продуктивності уроку, встановленню міжпредметних зв'язків, організації проектної діяльності учнів щодо створення навчальних програм та електронних посібників з предмету під керівництвом учителів інформатики та історії.

Методист інформатики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Іваненко Н.Е., ознайомила молодих спеціалістів з електронними освітніми сервісами Thinglink, LearningApps, Classtools.net, Zondle.

Досвідчені педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Конотопського району (Філіпов В.Ф., Савченко М.М., Грищенко В.С., Нідзельська С.М.) провели майстер-класи для вчителів історії («Використання засобів ІКТ для підвищення ефективності уроку історії», «Використання інтернет-ресурсів при підготовці до практичних занять з історії», «Використання ІКТ для проведення дистанційних занять з історії», «Використання нового програмного забезпечення під час підготовки до уроків історії»).

По закінченню роботи обласної школи молодого вчителя учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545