ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016-2017 навчальному році

Про результати обласного дослідження проблеми насильства та жорстокості в учнівському середовищі

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Самоосвітня діяльність учителя математики в умовах оновлення змісту освіти

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 13 жовтня 2016 року в Сумській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми відбувся обласний науково-методичний семінар «Самоосвітня діяльність учителя математики в умовах оновлення змісту освіти».

Під час заходу методисти математики районних (міських) методичних кабінетів, керівники методичних об’єднань учителів математики Сумської області, у кількості 28 осіб, мали можливість розширити свої знання щодо структури та змісту самоосвітньої діяльності, ознайомитись з досвідом організації самоосвітньої роботи вчителів Сумської спеціалізованої школиІ-ІІІ ступенів № 29 м. Суми.

Методист математики Свєтлова Т.В. наголосила на особливостях організації самоосвітньої діяльності учителів математики в умовах оновлення змісту освіти, акцентувала увагу на систему планування самоосвітньої діяльності педагогів. Окрім того, зупинилась на алгоритмі роботи над індивідуальною науково-методичною темою вчителів, надала методичні рекомендації учителям математики щодо використання сучасних онлайн-середовищ в організації самоосвітньої діяльності.

Заступник голови методичної ради Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Свікольник О.Ю. зосередила увагу на модернізації змісту, методів, форм методичної роботи як передумови розвитку професійної компетентності педагогів

Учитель математики вищої категорії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Біда С.В. акцентувала увагу на складовій професійного зростання вчителя математики – організації самоосвітньої діяльності.

Учитель математики вищої категорії Пологівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Охтирської районної ради Чередниченко В.М. провела майстер-клас «Інтернет-ресурс як засіб професійного розвитку учителя математики в умовах оновлення змісту освіти».

Учитель інформатики першої категорії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Ященко В.В. проаналізувала використання онлайн-інструментів Міжнародного проекту «Міксіке в Україні» у процесі самоосвітньої діяльності педагога.

Практичним психологом Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Марченко І.А. проведено тренінг «Особистісний та професійний саморозвиток і самовдосконалення вчителя математики».

Учителі математики отримали, для використання в роботі, методичні рекомендації щодо організації самоосвітньої діяльності в умовах оновлення змісту освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545