Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Від особистої гідності до активної громадянської позиції

вкл. .

на головну resСаме під такою назвою 20 жовтня 2016 року навчально-методичним центром психологічної служби (Марухина І.В., Растроста Г.Б., Кондратенко Л.О., Гавриленко С.О.) та навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та професійного розвитку (Каленик О.В.) Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено семінар-тренінг для практичних психологів, соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів м. Суми та Сумського району.

Учасники семінару ознайомилися з варіативною програмою виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». Програма фактично є першою спробою представити систему виховної роботи навчального закладу в сфері профілактики торгівлі людьми, шляхом формування в учнівської молоді внутрішніх ціннісно-мотиваційних ставлень та необхідних життєвих навичок.

Формат семінару-тренінгу сприяв оволодінню практичними психологами, соціальними педагогами основ організації та проведення первинної профілактичної роботи з питань протидії торгівлі людьми,відповідно до 4 основних блоків програми: «Ставлення до себе» (визначення та усвідомлення дитиною власних особистісних якостей, емоційного світу, самооцінка потреб, визначення власної позиції в системі життєвих цінностей), «Ставлення до інших (формування у школярів умінь толерантного ставлення до інших людей на засадах поваги до їхніх прав та свобод), «Ставлення до діяльності» (підготовка особистості до свідомого вибору професії та безпечного життєвого шляху, активної діяльності в різних сферах), «Ставлення до навколишнього світу» (усвідомлення культурного різноманіття у світі, його багатогранності, розуміння себе як громадянина суспільства, члена міжнародної спільноти).

Окрім того, учасники мали змогу відпрацювати основні життєві навички, що визначені програмою як умови забезпечення захисту прав дітей та молоді, задоволення їхніх інтересів і потреб, формування самосвідомості особистості, її соціально-психологічної компетентності.

Учасники семінару наголосили, що упровадження програми сприятиме забезпеченню доцільного та науково обґрунтованого виховного впливу, формуванню навичок безпечної життєдіяльності в учнів, стане запорукою формування засад громадянської позиції підростаючого покоління.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545