Методичний порадник у дії
14 листопада 2014 року для педагогічних працівників Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 відбувся методичний порадник на тему: «Урахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з вадами психофізичного розвитку в процесі навчання у загальноосвітньому навчальному закладі».
Сумська загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів № 11 є базовим навчальним закладом із упровадження інклюзивного навчання в місті Суми. У школі вже кілька років поспіль педагогічний колектив активно працює з дітьми з особливими освітніми потребами за інклюзивною формою навчання.
Методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО Фурман Олена Олександрівна та завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, доцент кафедри теорії та методики професійної та вищої освіти Сумського ОІППО, к.пед.н. Прядко Любов Олексіївна відвідали урок в інклюзивному класі, проаналізували нормативно-правове забезпечення інклюзивної форми навчання, умов, у яких навчаються діти з особливими освітніми потребами.
Під час заходу обговорювалися актуальні питання впровадження інклюзивної форми навчання в Сумській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 11 та сплановані напрями методичної допомоги на наступний начальний рік.
Учасники заходу отримали методичні рекомендації зі складання Індивідуальних програм розвитку учнів з особливими освітніми потребами, щодо особливостей проведення уроків в інклюзивних класах, обговорювались.