Кредитно-модульна система організації навчального процесу
З 2011 року в Сумському ОІППО підвищення кваліфікації вчителів історії і суспільствознавства здійснюється за кредитно-модульною формою навчання. Кредитно-модульна система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). Метою кредитно-модульною форми навчання є забезпечення безперервної післядипломної освіти, максимальна індивідуалізація підвищення професійного рівня педагогічних працівників на основі впровадження сучасних технологій навчання.
Досвід роботи за цією системою дає можливість фіксувати певні результати запровадження КМС у підвищення кваліфікації:
- у слухачів з’являється можливість індивідуальної діяльності у виборі спецкурсів та підготовки матеріалів до атестаційної комісії;
- підвищується відповідальність слухачів за якість виконання завдань;
- підвищується якість підготовки до навчальних занять з боку викладачів;
- всі творчі проекти розміщені у вільному доступі на Вікі – сайті, що підвищує імідж сучасних навальних закладів;
- змінюється відношення слухачів до підвищення кваліфікації.
Основним змістом навчального процесу є:
Настановна сесія: організаційно-настановне заняття, планування індивідуальної освітньої траєкторії слухача, вхідне діагностування, оглядові навчальні заняття.
Дистанційний компонент: самостійна робота слухачів, написання випускної творчої роботи (проекту), індивідуальні і групові консультації, індивідуальні навчальні заняття
Екзаменаційна сесія: оглядові заняття, педагогічна практика, поточний контроль, конференція слухачів з обміну досвідом роботи, вихідне діагностування, захист випускних творчих робіт (проектів).
На минулому тижні відбулася екзаменаційна сесія у групі вчителів історії і суспільних дисциплін, під час якої було організовано оглядове заняття-тематичну дискусію на базі Сумської ЗОШ № 27, під час якого слухачі змогли ознайомитися із заходами, присвяченими тижню правознавства, відвідати урок права у 9 класі (викл. Борисенко Ю.В.) та переконатися у позитивних змінах в організації навчально-виховного процесу із використанням сучасних засобів ІКТ.