Методичний порадник у дії
8 жовтня 2014 року для педагогічних працівників Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 відбувся методичний порадник на тему: «Урахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з вадами психофізичного розвитку в процесі навчання у загальноосвітньому навчальному закладі».
Конотопська загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів № 10 Конотопської міської ради є базовим навчальним закладом із упровадження інклюзивного навчання в місті Конотоп. У школі 4 інклюзивних класи (початкова школа), у яких поряд з дітьми з нормативним розвитком навчаються діти з особливими освітніми потребами. У кожному класі разом з учителем початкових класів працює вихователь (асистент учителя).
Методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО Фурман Олена Олександрівна та завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, доцент кафедри теорії та методики професійної та вищої освіти Сумського ОІППО, к.пед.н. Прядко Любов Олексіївна відвідали два уроки в інклюзивних класах, проаналізували нормативно-правове забезпечення інклюзивної форми навчання, умов, у яких навчаються діти з особливими освітніми потребами.
Учасники заходу отримали методичні рекомендації зі складання Індивідуальних програм розвитку учнів з особливими освітніми потребами, щодо особливостей проведення уроків в інклюзивних класах. Відбувся круглий стіл з адміністрацією та учителями інклюзивних класів, на якому обговорювались актуальні питання впровадження інклюзивної форми навчання в Конотопській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 10 та сплановані напрями методичної допомоги на наступний начальний рік.