Засідання колегії МОН «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік»
Новий навчальний рік освітяни Сумщини розпочнуть з настанов Міністра освіти і науки Сергія Квіта, під головуванням якого у режимі відеоконференції відбулося засідання колегії МОН «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік» 22 серпня 2014 року. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти гостинно зустрів учасників колегії: представників усіх ланок та галузей освіти області – від дошкільної до професійно-технічної та позашкільної. Для освітян – це важливий захід, що визначає пріоритети роботи на весь рік, і присутність на ньому голови Сумської обласної державної адміністрації – Володимира Шульги – пряме тому підтвердження.
«В умовах, що склалися, потрібно, з одного боку, – вирішувати поточні проблеми, з іншого – вже зараз думати про глибоке реформування системи освіти», – зазначив Міністр. Тому, наступними кроками будуть реформи основних законодавчих актів, які розпочалися з прийняття Закону «Про вищу освіту», і як наслідок – приведення української освіти до стандартів Європейського Союзу. Важливі складові цього процесу, це – подолання надмірної централізації управління освітою, передача повноважень і відповідальності на рівень навчального закладу, у тому числі, прав самостійно обирати програми навчання, підручники; оптимізація форм проведення державної підсумкової атестації; демонополізація системи післядипломної педагогічної освіти, переорієнтація її на професійний розвиток учителів, заміна існуючої системи атестації педагогічних працівників системою сертифікації педагогічної діяльності в незалежних центрах тощо.
Колегія окреслила основні напрями роботи і наш обов’язок – гідно, не зважаючи на найскладніші за останні 60 років умови, у новому навчальному році, надати кожній дитині рівний доступ до справді якісної освіти.