Підготовка вчителів-словесників до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: важливі акценти
Виміром якості освіти є розвивальна культуротворча домінанта – уміння вчителів учитися. У цьому контексті важливу роль відіграє підготовка й участь словесника в конкурсі професійної майстерності «Учитель року».
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 9 квітня 2014 року відбувся обласний інструктивний науково-практичний семінар «Підготовка вчителів-словесників до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: важливі акценти». У роботі взяли участь методисти відділів (управлінь)освіти, керівники районних (міських) методичних об’єднань.
Удовиченко І.В., проректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, привітала учасників семінару й акцентувала увагу на основних аспектах підготовки вчителів до професійного конкурсу.
Про психологічний супровід учителя на кожному етапі змагань розповіла старший викладач кафедри психології Борцова М.В.
П’ятаченко Ю.В., старший викладач кафедри педагогіки та інноваційних технологій, звернув увагу слухачів на науковому теоретико-методологічному обґрунтуванні педагогічної ідеї конкурсанта.
На особливостях підготовки мультимедійної презентації зупинилася Баєва А.В., переможець ІІ (обласного) туру «Учитель року – 2012» у номінації українська мова та література.
Шерстюк Л.М., методист української мови та літератури Сумського ОІППО продемонструвала основну частину майстер-класу – використання методів, прийомів технологій, що розкривають авторську систему роботи педагога.
Насамкінець учасниками семінару були розроблені методичні рекомендації щодо належної підготовки учителів-словесників до участі в конкурсі «Учитель року».