Участь у семінарі «МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
07 лютого Національною академією педагогічних наук України, Університетом менеджменту освіти, Інститутом менеджменту і психології, кафедрою управляння навчальним закладом і педагогіки вищої школи було проведено в он-лайн режимі методологічний семінар «МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». В роботі семінару взяв участь завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Жук М.В.
Модерування семінаром здійснювали Корецький М. Х., доктор наук з державного управління, професор, заслужений діяч науки і техніки України, проректор з навчально-виховної роботи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України та Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. каф. УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Всі доповіді викликали активне обговорення.
Під час проведення семінару були заслухані такі доповіді:
Маркетингове управління в освіті – методологічний аспект
Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. каф. УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України;
Сучасна філософія освіти: маркетинговий аспект
Жук М.В., кандидат філос. наук, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін і українознавства. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
Особливості маркетингових досліджень системи комп’ютерного навчання
Лапшина І.С., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Презентаційна діяльність загальноосвітнього навчального закладу
Почуєва О.О., аспірантка кафедри УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, методист Харківської академії неперервної освіти;
Маркетинг - як сучасний інструмент управління ПТНЗ
Проценко Н.Д., директор Черкаського обласного навчально-методичного центру професійно-технічної освіти;
Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг навчальним закладом
Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. кафедрою УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України;
Використання on-line конструктора для проведення маркетингових досліджень
Махіня Т.А., кандидат пед. наук, доцент, заступник завідувача кафедри УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.