НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР «СУЧАСНИЙ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ»
На виконання наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 06.02.2025 № 42-ОД «Про підсумки першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» 11 березня 2025 року Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти було реалізовано навчальний семінар «Сучасний учитель історії: від теорії до практики».
Мета заходу – підвищення професійної компетентності Мамєдової Катерини Іванівни, учителя історії Чернеччинського ліцею (опорний заклад освіти) Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області – переможця першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Історія» з метою участі у другому турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025».
У рамках заходу Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, доктор педагогічних наук, професор, оголосила календар подій другого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Історія».
Під час заходу Третьякова О.В., методист громадянської та історичної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, наголосила на умовах і порядку проведення другого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Історія»; акцентувала увагу на реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, компетентнісного підходу, використанні ефективних методів, прийомів і засобів у навчанні історії («Методика навчання історії в умовах нової української школи»).
У ході проведення заходу з настановами виступили члени журі першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Історія»:
Біловол Л.В., практичний психолог Державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну», акцентувала увагу на формуванні стресостійкості під час участі в конкурсі, розвитку психологічної культури вчителя («Резилієнтність: мистецтво долати виклики життя»).
Жадан В.В., учитель історії Ліцею № 5 імені Р.К. Рапія Охтирської міської ради Сумської області – лауреат ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», у номінації «Історія», наголосив на вимогах до сучасного уроку таких, як: науковість, індивідуалізація навчання; формування в учнів ключових, предметної (історичної) компетентності, наскрізних умінь; доцільності використання онлайн-ресурсів («Урок як навчальний діалог учителя з учнем»).
Лобко Н.В., доцент кафедри історії Сумського державного університету, кандидат історичних наук, доцент, зосередила увагу на питанні організації навчання історії з погляду багаторакурсності та основних тенденцій історичного періоду, місце в ньому конкретної події або явища («Теоретичні аспекти багатоперспективності у навчанні історії»).
Бажаємо учаснику результативної участі в другому турі змагань!