Оцінювання в мистецькій освітній галузі: своєчасно та практико-орієновано

golovna14 лютого 2025 року відбувся регіональний вебінар «Особливості оцінювання в мистецькій освітній галузі в другому циклі базової освіти», підготований та проведений Ларисою СЄРИХ, завідувачкою кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидаткою педагогічних наук, доценткою, координаторкою мистецької освітньої галузі в Сумській області. До обговорення на вебінарі актуальної теми оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти долучилися понад 160 педагогів мистецької освітньої галузі Сумської області. (ТУТ ТРЕБА ВСТАВИТИ ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕОЗАПИС)

Під час вебінару було проаналізовано основні нормативні документи, навчально-методичні посібники, рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти в другому циклі базової освіти з мистецтва.

Було з’ясовано як планувати заходи з оцінювання і застосовувати критерії оцінювання для кожної групи результатів навчання мистецької освітньої галузі та як створювати або обирати відповідні формати завдань для проведення підсумкового оцінювання задля охоплення різних груп результатів навчання.

Умовно зміст вебінару було подано як зміст трьох взаємопов’язаних складових: з’ясування й аналіз нормативних та методичних передумов оцінювання мистецької освітньої галузі в другому циклі базової освіти; усвідомлення взаємозв’язку характеристик діяльності й оцінювання, що дозволило охарактеризувати групи критеріїв оцінювання, відповідні до них види навчальної діяльності, розглянути конкретні приклади заповнення сторінок класного журналу, фіксації в ньому результатів формувального, фактично поточного оцінювання та порівняти з вимогами до оцінювання, викладені у свідоцтві досягнень учнів. У третій частині вебінару була подана презентація практичних кейсів, які містили інструменти формувального оцінювання: картки самооцінювання, рефлексії, картки електронних застосунків, цифрові техніки формувального оцінювання, приклади підсумкових та комплексних підсумкових робіт. Педагоги розглянули матрицю планування уроку, щоденники спостережень, фасилітовану дискусію як інструмент активного сприймання творів мистецтва, творчі проєкти, які призначені для ефективної спільної діяльності учнів й можуть оцінюватися найвищим рівнем.

Сподіваємось, що надані практичні методичні рекомендації з оцінювання компетентностей в мистецькій освітній галузі в другому циклі базової освіти стануть у нагоді педагогам області.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO