ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025»: ДЕНЬ ДРУГИЙ
04 лютого 2025 року – другий конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025», що ознаменувався проведенням конкурсного випробування «Урок» (у змішаному форматі) на базі закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади, у номінаціях: «Історія», «Зарубіжна література».
Мета конкурсного випробування «Урок» – демонстрація конкурсантами рівня педагогічної майстерності.
Проведенню конкурсного уроку передувала 20-ти годинна його підготовка.
Фахове журі у номінаціях «Історія» (секретар журі – Третьякова О.В.), «Зарубіжна література» (секретар журі – Сердюк О.П.) оцінювало: науковість, предметно-методичну компетентність, творчий підхід учителя; спрямованість на формування цілісності знань, предметної і ключових компетентностей, цінностей та ставлень в учнів; реалізацію вчителем наскрізних змістових ліній; результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.
Конкурсанти у номінації «Хімія» (секретар журі – Метейко А.В.) змагалися у конкурсному випробуванні «Дослідження», під час якого демонстрували власні уміння організовувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Фахове журі, у свою чергу, оцінювало: володіння конкурсантами методикою організації дослідницько-пошукової діяльності учнів; доцільність вибору методів, прийомів і форм роботи; спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей, цілісності знань, цінностей; практичну значущість для учнів очікуваних результатів дослідження; взаємодію учасників освітнього процесу.
У номінації «Технології/трудове навчання» (секретар журі – Коренева І.В.) було реалізовано конкурсне випробування «Методичний практикум», мета якого – визначення рівня предметно-методичної компетентності конкурсантів. Члени журі оцінювали: доцільність та якість дидактичних матеріалів; зручність використання учнями дидактичних матеріалів; спрямованість дидактичних матеріалів на досягнення очікуваних результатів проєктної діяльності; урахування вікових особливостей учнів.
Окрім того, відбулося жеребкування конкурсного випробування «Урок» у номінаціях «Хімія» та «Технології/трудове навчання».
Результати конкурсних випробувань розміщено за покликанням.