ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025»: ДЕНЬ ДРУГИЙ

123111104 лютого 2025 року – другий конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025», що ознаменувався проведенням конкурсного випробування «Урок» (у змішаному форматі) на базі закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади, у номінаціях: «Історія», «Зарубіжна література».

Мета конкурсного випробування «Урок» – демонстрація конкурсантами рівня педагогічної майстерності.

Проведенню конкурсного уроку передувала 20-ти годинна його підготовка.

Фахове журі у номінаціях «Історія» (секретар журі – Третьякова О.В.), «Зарубіжна література» (секретар журі – Сердюк О.П.) оцінювало: науковість, предметно-методичну компетентність, творчий підхід учителя; спрямованість на формування цілісності знань, предметної і ключових компетентностей, цінностей та ставлень в учнів; реалізацію вчителем наскрізних змістових ліній; результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.

Конкурсанти у номінації «Хімія» (секретар журі – Метейко А.В.) змагалися у конкурсному випробуванні «Дослідження», під час якого демонстрували власні уміння організовувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Фахове журі, у свою чергу, оцінювало: володіння конкурсантами методикою організації дослідницько-пошукової діяльності учнів; доцільність вибору методів, прийомів і форм роботи; спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей, цілісності знань, цінностей; практичну значущість для учнів очікуваних результатів дослідження; взаємодію учасників освітнього процесу.

У номінації «Технології/трудове навчання» (секретар журі – Коренева І.В.) було реалізовано конкурсне випробування «Методичний практикум», мета якого – визначення рівня предметно-методичної компетентності конкурсантів. Члени журі оцінювали: доцільність та якість дидактичних матеріалів; зручність використання учнями дидактичних матеріалів; спрямованість дидактичних матеріалів на досягнення очікуваних результатів проєктної діяльності; урахування вікових особливостей учнів.

Окрім того, відбулося жеребкування конкурсного випробування «Урок» у номінаціях «Хімія» та «Технології/трудове навчання».

Результати конкурсних випробувань розміщено за покликанням.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO