Психологічне відновлення як умова постравматичного зростання педагогів
Російсько-українська війна зробила освітній процес особливим, і серед усього іншого призвела до психологічних втрат. Це актуалізує роботу спеціалістів психологічної служби щодо психологічного відновлення учасників освітнього процесу.
Обговоренню ключових навичок психологічного відновлення педагогів було присвячено січневу рефлексивну зустріч у рамках реалізації обласного проєкту «Завжди поруч». Зустріч проведено навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 31 січня 2025 року. В її роботі взяли участь 278 практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти області.
За модераторства Ірини МАРУХИНОЇ, завідувача центру, учасники обговорили мету кожної з навичок психологічного відновлення особистості після пережитої травмівної події, окреслили коло проблем, на вирішення яких спрямовано їх розвиток.
Розвиток навичок психологічного відновлення є важливим з огляду на посттравматичне зростання особистості. Зі стратегіями посттравматичного зростання педагогів, ресурсами особистості, що сприяють йому, учасників зустрічі ознайомила Лариса КОНДРАТЕНКО, методист центру.
Велику зацікавленість у присутність викликав виступ Олесі ТОЛКАЧОВОЇ, практичного психолога дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Зірочка» Глухівської міської ради, яка презентувала власну групу в Фейсбук «Психологічна скарбничка», а також досвід роботи з вихователями в рамках проєкту «Завжди поруч».
Запис зустрічі можна переглянути за посиланням https://youtu.be/WNbk-6vBUBk