ПЕРШИЙ (ВІДБІРКОВИЙ) ЕТАП ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025». НОМІНАЦІЯ «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА»
19 грудня 2024 року відбувся перший (відбірковий) етап першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Зарубіжна література», у якому взяли участь 11 учителів зарубіжної літератури закладів загальної середньої освіти області.
Конкурсний день розпочався інструктивно-настановною нарадою, що розпочала Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор, секретар оргкомітету, зазначивши важливість та значимість професійного зростання педагогів у контексті конкурсних випробувань.
З вітальними словами звернулася до конкурсантів (від себе та члена журі Ковальової Л.В., практичного психолога Комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей спортивного профілю «Барса»), – Жиленко І.Р., професор кафедри журналістики та філології, заступник завідувача кафедри журналістики та філології Сумського державного університету з наукової роботи, доктор філологічних наук, професор, голова журі.
Секретар журі Сердюк О.П., завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, нагадала учасникам про академічну доброчесність та дотримання учасниками умов проведення конкурсу.
Під час конкурсних випробувань учасники мали можливість продемонструвати свої практичні вміння у двох видах діяльності, зокрема: «Аналіз поетичного твору» та «Тестування».
Метою конкурсного випробування «Аналіз поетичного твору» є виявлення вмінь конкурсантів аналізувати та інтерпретувати поетичний твір, надавати рекомендації учням щодо здійснення аналізу та інтерпретації поетичного твору. Педагоги продемонстрували вміння коригувати помилки у згенерованому штучним інтелектом аналізі поетичного твору; здійснювали аналіз та інтерпретацію цього твору; надали рекомендації учням щодо здійснення аналізу та інтерпретації поетичного твору.
Під час конкурсного випробування «Тестування», метою якого було визначення рівня професійної компетентності конкурсантів, педагоги виконували завдання, зміст яких було орієнтовано на виявлення знань навчального предмета, методики й технології навчання зарубіжної літератури.
Результати учасників, за підсумками конкурсних випробувань першого (відбіркового) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Зарубіжна література», оприлюднено на сайті Сумського ОІППО. Перша п’ятірка конкурсантів у номінації «Зарубіжна література» продовжить участь у подальших змаганнях, демонструючи власну професійну компетентність та педагогічну творчисть.