ПЕРШИЙ (ВІДБІРКОВИЙ) ЕТАП ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025». НОМІНАЦІЯ «ХІМІЯ»
16 грудня 2024 року відбувся перший (відбірковий) етап першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія», у якому взяло участь 22 педагога.
Конкурсний день розпочався інструктивно-настановною нарадою, що розпочала Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор, секретар оргкомітету, зазначивши важливість та значимість професійного зростання педагогів у контексті конкурсних випробувань.
З вітальними словами до конкурсантів звернулася (від команди журі: Гаврик І.Л., практичного психолога Опорного закладу Верхньосироватського ліцею Верхньосироватсьої сільської ради Сумського району; Коростіль Л.А., доцента кафедри теорії і методики змісту освіти Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидата педагогічних наук, доцента; Повидиш Т.П., учителя хімії Дубов’язівського ліцею Дубов’язівської селищної ради Конотопського району – лауреата ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2010» у номінації «Хімія»), – Пономарьова Л.М., завідувач кафедри теоретичної та прикладної хімії Сумського державного університету, кандидат хімічних наук, доцент, голова журі.
Секретар журі Метейко А.В., методист навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, нагадала учасникам про академічну доброчесність та дотримання учасниками умов проведення конкурсу.
Під час конкурсних випробувань учасники мали можливість продемонструвати свої практичні вміння у двох видах професійної діяльності, зокрема: у конкурсних випробуваннях «Практична робота» та «Тестування».
Метою конкурсного випробування «Практична робота» було визначити рівень предметно-методичної компетентності конкурсантів. Педагоги продемонстрували гнучкість педагогічного мислення; володіння методикою розв’язування задач з хімії; уміння, на основі наведених фактів та явищ, розробляти завдання для здобувачів освіти, знаходити шляхи їх вирішення з урахуванням вікових особливостей учнів.
Під час конкурсного випробування «Тестування», метою якого було визначення рівня професійної компетентності конкурсантів, педагоги виконували тестові завдання, зміст яких був орієнтований на виявлення знань з хімії, методики та технологій її навчання.
Результати учасників, за підсумками конкурсних випробувань першого (відбіркового) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія», оприлюднено на сайті Сумського ОІППО. Перша п’ятірка конкурсантів у номінації «Хімія» продовжить участь у подальших змаганнях, демонструючи власну професійну компетентність та педагогічну творчість.