ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: КОМПЕТЕНТНОСТІ, ВЗАЄМОДІЯ, ПАРТНЕРТСВО

головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2024 рік з 02.12.2024 року по 04.12.2023 року відбулися курси підвищення кваліфікації педагогів-дослідників, які проводять науково-дослідну роботу за інноваційним регіональним проєктом «Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді». Куратор курсів, Лариса Сєрих, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила педагогів з навчально-тематичним планом курсів підвищення кваліфікації, особливостями роботи в заочному форматі та практико-орієнтованим змістом курсової підготовки.

Для реалізації мети дослідження – розробити, випробувати ефективність і практично впровадити багатовекторну модель взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, яка забезпечить самореалізацію творчих якостей учнів, на навчальній сесії слухачі курсів відвідали відео-лекцію «Наукові детермінанти концепції «Нова українська школа». Державний стандарт освітньої галузі «Мистецтво»: Компетентнісний підхід: Педагогіка партнерства», що дозволило колегіально, у груповій взаємодії, усвідомити способи реалізації в освітньо-виховній діяльності дітей та учнівської молоді основи компетентнісного підходу та педагогіки партнерства.

Аналізуючи науково-методологічні засади взаємодії ЗЗСО та ЗПО в естетичному вихованні здобувачів освіти та наочно вибудовуючи власні інсайти на інтерактивній дошці Whiteboard, педагоги усвідомили сутність і зміст дефініцій «Взаємодія» закладів освіти та «Естетичне виховання» здобувачів освіти ЗЗСО та ЗПО.

Під час практичних занять слухачі розробляли механізми реалізації взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді. Обирали з механізмів  ефективного управління (стратегії локальних змін та стратегії модульних змін, які дозволяють проводиться роботу з упровадження експериментальних, апробації авторських програм, модернізації освітнього процесу; моніторинг); з психологічних механізмів (інтеріоризація, екстеріоризація, самоактуалізація, самореалізація, переконування, навіювання, наслідування та інші); з педагогічних механізмів (інтерактивні технології: діалогічні форми: фасилітована дискусія, метод проєктів, метод інтервізії; івент-технології: квести, журфікси, сторітеллінг, флешмоб, майстер-клас та інші) найбільш вдалі механізми, що забезпечують естетичне виховання підлітків.

Найбільш цікавими і корисними були розроблені онлайн-ігри, майстер-класи, фото-пленери, віртуальні подорожі та екскурсії, вебквести, онлайн-фестивалі, онлайн-челенжі, відео-демонстрації, онлайн-зустрічі з психологами-консультантами в форматі (Zoom, Viber, Telegram та інших); художні майстерні, мультимедійні презентаційні меседжі, інформаційно-навчальні відеоролики, тематичні відеофільми, тематичні відео виставки; відеоблоги, фотопленери; корекційні заняття та тренінги; художні майстерні. Слухачі успішно впоралися із завданнями, які передбачали можливість асинхронного навчання в закладах освіти, створюючи власні інтерактивні завдання і продемонструючи власні здобутки в чаті команди.

У підсумковому представленні результатів своєї роботи педагоги емоційно розповідали про свої напрацювання й знахідки, методичні розробки й поради, дякували за якісне й змістовне проведення курсів, а також висловили щире сподівання на швидке відновлення України та повернення до Мирного життя.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO