ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2024 рік, 21 листопада відбулась в (онлайн форматі) обласна методична майстерня # 3. Сесія 1 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».
Цільова аудиторія – завідувачі, вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти.
Мета заходу – надання методичної допомоги педагогічним працівникам із питань застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, удосконалення власної ігрової компетентності, усвідомлення її важливості в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.
У ході роботи Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням «Гра як система, підхід та інструмент, що працює у сьогоденні». Ковтун Є.Ф., старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрила питання «Дошкільна освіта у контексті вимог сьогодення»; Лобода В.В., викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, – «Гра – переосмислення концепту».
Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн форматі зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Спіймай м’яча», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».
Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.