ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2024 рік, 06 листопада проведено обласний семінар «Реалізація наступності між закладом дошкільної освіти та початкової освіти в умовах сьогодення».
Учасники заходу – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, учителі початкових класів закладів загальної середньої освіти, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.
Захід відбувся з метою надання методичної допомоги педагогам закладів дошкільної освіти, учителям початкових класів закладів загальної середньої освіти області щодо ефективності забезпечення процесу наступності в умовах сьогодення.
У ході проведення заходу з тематичними питаннями виступили: Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО («Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти – початкової освіти в умовах сьогодення»); Козлова К.П., учитель початкових класів Сумської початкової школи № 32 Сумської міської ради, Гончаренко А.І., вихователь-методист Сумської початкової школи № 32 Сумської міської ради («Нові виклики реалізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти: розмірковуємо, оцінюємо, забезпечуємо»); Каблюк В.В., практичний психолог Старосільського ліцею Нижньосироватської сільської ради Сумського району («Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою: виклики та перспективи у сучасних реаліях»); Люта Р.В., вихователь Сумської початкової школи № 11 Сумської міської ради («Діяльнісна модель взаємодії педагога та дитини дошкільного віку шляхом залучення до STREAM-проєктів як передумова підготовки до нової української школи»); Заєць Л.П., учитель початкових класів Сумської початкової школи №11 Сумської міської ради «Наступність у використанні методів STEAM- освіти як засіб успішної адаптації та підтримання мотивації до навчання у школі»); Коротка О.І., учитель-логопед закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 30 «Чебурашка» Сумської міської ради («Навчання елементів грамоти та читання дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»); Лєгарєва М.О., практичний психолог Сумської початкової школи №11 Сумської міської ради («Ефективне використання діагностики «Чарівні перетворення» в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»); Масютіна Т.В., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу № 39 «Теремок» м. Суми («Особливості застосування педагогічного інструментарію щодо вивчення динаміки розвитку дитини старшого дошкільного віку «Вектор»).
Учасникам надано методичні рекомендації щодо ефективності забезпечення процесу наступності в умовах сьогодення.