ШКІЛЬНІ КОВОРКІНГИ: ДОСВІД ЗАПОЧАТКУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ

головну4 листопада 2024 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (в онлайн-форматі в режимі реального спілкування) було організовано роботу обласного фокус-семінару «Шкільні коворкінги: досвід започаткування та функціонування під час війни», у якому взяло участь 69 учителів технологічної освітньої галузі, директорів закладів загальної середньої освіти, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів (ресурсних центрів) Сумської області.

З вітальним словом до учасників заходу звернулася Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти доктор педагогічних наук, професор, яка актуалізувала значення коворкінгів у фокус акцентовому вимірі.

З мотиваційним словом щодо започаткування шкільних коворкінгів виступив Дятленко С.М., національний експерт з питань організації та розвитку шкільної освіти, співзасновник громадської організації «Освіта для Успіху», який деталізував особливості організації створення шкільних коворкінгів.

Під час роботи обласного фокус-семінару Коренева І.В., методист навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила з покроковою інструкцією створення коворкінгів на базі шкільних майстерень, до прикладу презентувавши досвід започаткування й функціонування їх у Пирятинській громаді.

Під час консультаційного діалогу, що відбувся наприкінці заходу, учасники мали можливість обговорити актуальні питання, щодо започаткування шкільних коворкінгів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO