ШКІЛЬНІ КОВОРКІНГИ: ДОСВІД ЗАПОЧАТКУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ
4 листопада 2024 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (в онлайн-форматі в режимі реального спілкування) було організовано роботу обласного фокус-семінару «Шкільні коворкінги: досвід започаткування та функціонування під час війни», у якому взяло участь 69 учителів технологічної освітньої галузі, директорів закладів загальної середньої освіти, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів (ресурсних центрів) Сумської області.
З вітальним словом до учасників заходу звернулася Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти доктор педагогічних наук, професор, яка актуалізувала значення коворкінгів у фокус акцентовому вимірі.
З мотиваційним словом щодо започаткування шкільних коворкінгів виступив Дятленко С.М., національний експерт з питань організації та розвитку шкільної освіти, співзасновник громадської організації «Освіта для Успіху», який деталізував особливості організації створення шкільних коворкінгів.
Під час роботи обласного фокус-семінару Коренева І.В., методист навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила з покроковою інструкцією створення коворкінгів на базі шкільних майстерень, до прикладу презентувавши досвід започаткування й функціонування їх у Пирятинській громаді.
Під час консультаційного діалогу, що відбувся наприкінці заходу, учасники мали можливість обговорити актуальні питання, щодо започаткування шкільних коворкінгів.