КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПИТАНЬ ЗАПОВНЕННЯ СТОРІНОК КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МАТЕМАТИКА»
На вимогу часу та у відповідь на запити педагогів, 30 жовтня 2024 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (в онлайн-форматі в режимі реального спілкування) було організовано роботу методичного консультпункту «Заповнення сторінок класного журналу освітньої галузі «Математика», у якому взяло участь 296 педагогів.
Під час роботи консультпункту Сердюк О.П., завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, нагадала про обов’язкові види оцінювання навчальних досягнень учнів, що визначені у нормативних документах; розглянула можливості їх реалізації, із огляду на групи результатів, визначених Державним стандартом базової середньої освіти та критерії оцінювання математичної освітньої галузі; акцентувала увагу на нормативних документах, що регулюють заповнення сторінок класного журналу; надала роз’яснення щодо особливостей заповнення сторінок паперового класного журналу з освітньої галузі «Математика».
Фененко О.А., учитель математики Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 м. Суми, розглянула можливості реалізації обов’язкових видів оцінювання, із огляду на групи результатів, визначених Державним стандартом базової середньої освіти та критерії оцінювання математичної освітньої галузі (досліджує проблемні ситуації та виокремлює проблеми, щоі можна розв’язувати із застосуванням математичних методів; моделює процеси і ситуації, розробляє стратегії, плани дій для розв’язання проблем; критично оцінює процес і результат розв’язання проблем; розвиває математичне мислення для пізнання і перетворення дійсності, володіє математичною мовою), надала роз’яснення щодо особливостей заповнення сторінок паперового класного журналу з математичної освітньої галузі.
Корж Т.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 імені Максима Савченка Сумської міської ради, поділилася досвідом щодо вибору моделі заповнення сторінок електронного журналу з математичної освітньої галузі.
Під час консультаційного діалогу, що відбувся наприкінці заходу, учасники мали можливість обговорити спірні питання, що виникають у процесі заповнення сторінок паперового класного журналу з математичної освітньої галузі.