ВІД РЕСУРСНОГО МИСЛЕННЯ ДО ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

golovnaЕмоційна компетентність – одна із базових компетентностей педагога, яка дозволяє залишатися в зоні стійкості та сприяє відновленню емоційних втрат вихованців.

Як формувати емоційну компетентність засобами ресурсного мислення обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час онлайн-порадника, що проходив 25.10.2024. У заході, проведеному  навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, взяли участь 100 осіб.

Учасники порадника ознайомилися з поняттям ресурсного мислення та його можливостями щодо розвитку емоційної компетентності педагогів,  обговорили завдання роботи практичного психолога закладу дошкільної освіти щодо підвищення емоційної компетентності вихователя, напрацювали практичний інструментар.

Особливу увагу було приділено запровадженню у практику роботи практичних психологів алгоритму розвитку ресурсного мислення педагогів, оволодінню техніками «Зірка почуттів» (автор Удо Баєра), «Думати по-іншому», «Долонька моїх ресурсів», «Шлях до розвитку», «Підтримка як ресурс»,  ефективними  щодо формування навичок ресурсного мислення та розвитку емоційної компетентності учасників освітнього процесу, створення безпечного освітнього простору, збереження ментального здоров’я.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO