ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2024 рік, 16 жовтня відбулася (в онлайн форматі) обласна методична майстерня # 2. Сесія 2 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».
Учасники заходу – вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти.
Мета заходу – надання методичної допомоги педагогічним працівникам
щодо формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри у роботі з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти, забезпечення всебічного розвитку дітей у процесі наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції Нової української школи.
У ході роботи Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питаннями: «Вільна гра: особливості та значення», «Характеристики гри та сфери всебічного розвитку дитини». Лобода В.В., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрила питання «Реалізація ігрового підходу в закладі дошкільної освіти».
Учасники заходу мали можливість, в ігровому онлайн форматі, зануритися у світ ігор: «Вітання», «Парашут», «Світ вільної гри», «Мозковий штурм «Характеристики гри», «Мій ігровий досвід», «День народження», «Продукти для торта», «Стан потоку», «Секрети педагога дизайнера» «Лего-розминка», «Лего-руханка».
По завершенню заходу Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, доктор педагогічних наук, професор, підбила підсумки заходу та вручила педагогам сертифікати, які засвідчують, що вони взяли участь в обласній методичній майстерні 2024 # 2. Сесія 2 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».
Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.